Nekad Limpan69 | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limpan69

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Xd1337/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Rhodiner

Vad är ditt discord namn? Xd1337#4725

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2002

Berätta om din karaktär. Han har haft det ganska svårt med sin familj hans bror tog självmord för att han inte mådde bra han blev jätte deprimerad av att deras farbror dog av lungcancer. Mamman var narkoman för att när hon skulle testa det första gången var det på grund av grupptryck och sedan har hon inte kunnat sluta ta det och har bara spenderat alla pengar på det sedan dess. Pappan sitter i fängelse för grov misshandel. Han var 15 när hans bror tog självmord hans pappa hamnade i fängelse för 10 år sedan och han har inte haft kontakt med sin mamma sedan hans pappa hamnade i fängelset. Han har bott på 3 olika foster hem sedan han var 16 till han var 18 sedan flyttade han till denna stad. Och nu skulle han vilja ansöka att vara medborgare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med så att det kan komma med fler i staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa att folk kan rp:a bra och hålla sig till sin karaktär

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spela för att båda parterna i ett scenario kan vinna, det gör så att scenariot blir roligare.

Hur hittade du Unive? Via en kompis som tipsade mig att ladda ner FiveM och spela Unive

Nekad utveckla Varför ska just du bli Medlem på Unive? Vad kan du bidra med till serverns RP?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka