Nekad Limpan69 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limpan69

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Xd1337/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Rhodiner

Vad är ditt discord namn? Xd1337#4725

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2002

Berätta om din karaktär. Han har haft det svårt på grund av att hans bror för att han tog självmord när han var 15 på grund av att deras farbror hade dött av lungcancer och hans bror var bara 1 år äldre. Hans mamma var en narkoman så hon köpte bara massa knark och annat skit så han har inte haft någon kontakt med henne på över 3 år. Hans pappa hamnade i fängelset nått år senare efter att hans bror hade dött så han blev ledsen och grovt misshandlade en kille och dömdes till 10 års fängelse. Så han har fått bo på foster hem sedan han var 15 tills han blev 18 och nu har han flyttat till denna stad och skulle vilja vara medborgare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att jag skulle vilja ha andra jobb som t.ex falk, meko eller någon bilfirma eller Securitas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att hålla sig till sin karaktär och leva sig in i karaktären. Och att vara laglig köra i rätt hastighet och inte köra mot rött ljus.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spela för att båda parterna i ett scenario kan vinna, det gör så att scenariot blir roligare att spela spelet.

Hur hittade du Unive? Via en kompis som tipsade mig att ladda ner FiveM och spela Unive. Och via en kille på twitch

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka