Nekad limpan65 | Medlem ansökning [elnur]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

limpan65

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198058708799/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? limpan#9660

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2000

Berätta om din karaktär. Så kortfattat som möjligt -

Tja! Vinny Sind här, 28, Italienska rötter.

Spenderade sina unga år kring sin far som var insatt i Siciliens främsta mob, jag var redan i mina yngre dagar springpojke åt dom och gjorde mindre ärenden, tills åren gick och jag började blanda mig i mer inom drogsmuggling, spelande, förfalskning och skyddande.

Med åren blev Vinny mer bestämd och målinriktad för att bygga och sprida sitt rykte, han kunde ses utifrån som arg, hotfull och bestämd, medans från dem som känner honom raka motsatsen, han har utsatt flertal för misshandel, rån, tortyr m.m.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Är erfaren roleplayer hela vägen tillbaks till 2010 från gamla SA-MP (San Andreas Multiplayer) från bl.a SA-RP och NGG samt HZG och LS-RP.

Jag har med mina flertals hardcore RP år bestämt mig att komma tillbaks till RP men denna gång på GTA 5 såklart, har självklart riktigt bred kunskap inom rollspel när det kommer till spelen som GTA har, enda skillnaden är att göra det på svenska.

Så jag har på rakarm mer än vad som krävs för att bli antagen till servern och sprida min erfarenhet och inspirera andra medlemmar att öka sin erfarenhet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Verkar vara den större Svenska servern som jag hittat

Hur hittade du Unive? Fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Utöka min egna roleplay samt inspirera resterande medlemmar med min erfarenhet från min bakgrund på 11 års RPande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ta mig upp igen som mob boss och leda återigen 20+ under mitt namn som tidigare år, så, mäktig, stor, rik och tillge bred roleplay.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självfallet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka