Accepterad limpan65 | Medlem ansökning [Dralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

limpan65

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198058708799/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? limpan#9660

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2000

Berätta om din karaktär. Vinny är en hotfull, tuff och bestämd mobster med rötter från Sicilien, Italien, är 28 år, redo att alltid utföra välplanerade ärenden, känd för sin väg med vapen och utpressningar, spelande och sist och inte minst pengar...

Vinny var aldrig inspirerad till att bli en "Gjord man" jag var på en helt annan väg i livet, jag var 15 år när min pappa dömdes till 50 års fängelse, jag besökte honom innan dom transporterade honom till fängelset och han sa till mig "Vinny jag är oskyldig. Jag har inte gjort brottet, jag känner inte vittnena, jag är ingen bankrånare. Vittnena var drogmissbrukare" En sak visste jag, min far hatade allt som hade med droger att göra, hela mitt liv predikade han mot dom, han kunde hitta på historier om missbrukare för att skrämma mig.

Min far var högra hand till familjens huvudboss, när han åkte in tog dom in mig som tillfällig höger hand på grund av den starka loyaliteten min far hade till dom, och om du inte hjälper din far så kommer han dö i fängelset, jag bestämde mig för att hjälpa honom..

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Är erfaren roleplayer hela vägen tillbaks till 2010 från gamla SA-MP (San Andreas Multiplayer) från bl.a SA-RP och NGG samt HZG och LS-RP.

Med mina år som roleplayer har jag den erfarenhet som ni vill ha för att även fler ska inspireras till att bli bättre.

Så jag har på rak arm mer än vad som krävs för att bli antagen till servern och sprida min erfarenhet och inspirera andra medlemmar att öka sin erfarenhet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Utifrån utbudet av alla servers så verkar den här mer lovande, miljön jag upplevt hittills och får hoppas att det finns mer lockande när jag kommer ut i världen.

Hur hittade du Unive? På Fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Utöka min egna roleplay samt inspirera resterande medlemmar med min erfarenhet från min bakgrund på 11 års RPande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ta mig upp igen som mob boss och leda återigen 20+ under mitt namn som tidigare år, så, mäktig, stor, rik och tillge bred roleplay.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självfallet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka