Accepterad limpan334567 | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

limpan334567

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199080308396

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? !Limpaan! #4338

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton skog han jobbar som reporter, Anton gillar att gymma Anton gillar även bilar och fordon överlag som t.ex motorcycklar moppeder bilar och massor mer. Antons föräldrar har dött och när han var liten blev han mobbad i skolan för att hans pappa var död men då så levde hans mamma, när anton gick i 9 an dog hans mamma i en bilkrock hans pappa dog innan när anton gick i 3 an, Anton älskade att hänga i garaget med sin pappa och har gillat bilar säskilt sedan han var 6 år gammal nu är anton 23 år han har kommit över sina föräldrar men det var svårt för han. Anton är uppväxt i norrköping på ett barnhem med barn som inte hade några föräldrar och hans mormor var för gammal för att ta hand om honom, sen när var 23 år gammal så flyttade han till unive han trivs vädigt bra i unive med sin kompisar. Anton gillar att spela basket för att de var de som gjorde så att anton var lite glad när han var liten

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att det är kul att spela på unive jag spelar ofta här jag är online ofta och jag vill ta mitt rp ande till nästa nivå genom att bli medlem så jag kan göra flera saker. Jag vill göra unive till en bättre server då mer personer spelar på den och alla tycker att det är roligare

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en populär och bra server med många online så jag tycker det är kul att skaffa vänner i unive och hänga och snacka med folk i unive

Hur hittade du Unive? jag har sett många spela på den och dem säger att det är en bra server även några av mina kompisar irl har sagt att den är bra server som folk försöker att göra den bättre

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att förbättra mitt rollspel och försöka komma upp i en sån hög RP nivå som möjligt. Jag vill även att folk ska kunna titta på min RP och kunna förbättra saker av mig

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att försöka göra Unive till en så bra server som möjligt och försöka få allas bästa sidor i just RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka