Nekad Limpan22 | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limpan22

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Liam irl.

Vad är ditt discord namn? kebabslaktarn.

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Eris Schampo och är 18 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, omtänksam och rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Eris Schampo och han är 18 gammal, när han var liten bodde han i turkiet tills han blev 4 år då så flyttade han till sverige med sin mamma och sin brorsa Lars Schampo, Eris var inte så mycket i skolan eftersom han hade ingen farsa och ingen riktigt fanns där för han. när eris blev äldre skolkade han mest och hatade skolan särskilt sin mattelärare Robert larsson så eris ville inte vara i skolan tack vare han men eris fick ett väldigt stort intresse av gym å gymmade hårt isället för att va i skolan. men när han blev kring 14-16 år så tänkt Eris va fan han ska göra me sitt liv då han inte har ett jobb eller utbildning, sen nu när han är 24 år har han ett jobb som skatt jägare och trivs inte riktigt längre som det. och nu vill Eris antligen kanske plugga till polis eller så skiter han i allt det och tar den kriminella världen. eller så börjar han med meko eller något.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp på servern samt en hög rp nivå samt roliga scenarion samt att spela för båda parternas sida i ett scenario.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man gör så att alla personer som rä med i ett scenario ska ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit mot reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. rdm är när man slår/skjuter någon utan anledning. 2. vdm är någon använder sitt fordon som vapen för att köra på någon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anledning:
Nyligen skapat konto

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka