Accepterad Limpan12 | Medlem ansökning [curry_e_gott]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limpan12

Helper
Helper
Meddelanden
154
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? linus

Vad är ditt discord namn? Limpan.12

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hans andersson och är född 19 Februari 2001 och kommer från Ryssland. Han var det ända barnet i familjen och var uppfostrad av en ensam mamma i ett fattigt hem, dem hade väldigt många ekonomiska problem vilket var andledningen varför Hans ville skaffa jobb så snabbt som möjligt. Han växte upp och gick ut högstadiet och letade jobb i Ryssland men han hittade ingeting, ett år senare så flög han till Sverige ensam för nya jobbmöjligheter, han hittade endå ingeting så han gick och blev vän med kriminella gäng för att det kändes som det ända vägen för hans. Han saknade hans mamma och tänkte på hene väldigt mycket vilket var varför han inte var så kriminell först men sen när hans mamma dog av en drog överdos så förendrades alting och han vart kriminell och hängde på det hans kriminella vänner gjorde. Det var det ända han höll på med. hans är en väldigt kall person och bryr sig knappast om någon annan. hans gillar droger, tjejer och bilar. Han är 21 år gammal just nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med social rp mest och hoppas på krim rp i framtiden, sen kommer jag att bidra med roliga scenarion och jag bryr mig inte om jag vinner eller förlorar för att så länge de är ett bra scenario spelar de ingen roll om vem som vinner

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det kan vara tillexempel att jag spelar som polis och de är ett rån där rånarna har tagit gisslor och dom har ett par krev som e ganska svåra att fixa, men man gör ändå allt i sin makt för att fixa de så att gisslorna kommer därifrån oskadade och för att dom ska vara de kan de betyda att låta rånarna komma iväg

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Inga rasistiska eller nazistiska uttryck är tillåtna,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på denna servern innan, jag var krim och medlem. Men blev av me den nu efter som att de va nån slags testperiod som jag inte visste fanns så ansöker på nytt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka