Ej Antagen Limpan12 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limpan12

Helper
Helper
Meddelanden
154
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? autoexperten

Vad heter du IRL? Linus

Vad heter du på discord? limpan.12

Hur gammal är du? 18/06a

Hur länge har du spelat på Unive? 3 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utvecka jobbet genom att anställa mer folk och det gör jag för många anledningar, en av anledningarna är för att företaget ska kunna erbjuda mer kundservice och med de menar jag att vi ska kunna åka ut med bilar runt i staden och hjälpa till med viss trim på plats och sen för att kunna ha service personal i verkstaden. För att kunna utveckla förmågorna inom yrket behövs det viss kunskap som jag mer än gärna lär ut till mina anställda då jag har en bra kunskaps balk irl då jag mycket håller på med motorer på mopeder samt ibland bilar. Så jag kommer att ha utbildningar som gör att mina anställda kommer att bli mer utvecklade inom yrket. så även dom kan få lära sig hela tiden från yrket samt att dom kanske lär mig nått som inte jag vet. Jag tycker att de är väldigt viktigt att man ska trivas med miljön på jobbet, de kan va allt från kollegorna till sin lön. Jag har mycket planer med företaget så jag vill införa mer utb inom chip trim, kabeltrim ute på fält samt kund service.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit bitr. chef på meko som har gjort att jag har en mycket bred kunskap inom bilar generellt . Sedan har jag jobbat på andra liknande företag så som falk där jag jobbade som mekaniker på service jobb. Sedan så har jag jobbat inom polisyrket som assistent där jag fick lära mig mycket om hur man lugnar ner otrevliga situationer som kan behövas ibland.
Har varit P/A elle högre inom företag så vet hur alla menyer funkar samt hur man anställer och hur man ger roller etc!.

Hur ofta kommer du vara inne? Det kan variera lite men jag kan vara inne minst 3-4 timmar per dag men på vardagar jobbar jag 07:00- 16:00 så efter de har jag fritt schema o kan vara inne typ hela kvällen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka