- Meddelanden
- 154
- Reaction score
- 3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovestreet Pizzeria
Vad heter du IRL? Linus
Vad heter du på discord? Limpan#9044
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år snart
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att statsa fullt ut på detta jobbet och då menar jag att jag kommer att sluta åka runt för att bara "lalla" runt, jag kommer att få till en bra social rp vid pizzerian och anställa ganska mycket folk så att alla kan få sin mat snabbt och lätt. Jag kommer att bredda ut menyn så att menyn passar alla, vegetarianer, muslimer mm.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat inom service branschen innan så jag vet hur man ska ta hand om både sina kunder och anställda. Jag har varit mekonomen chef samt falkchef, högt uppsatt på polismyndigheten. jag har innan varit anställd på GSP och då kom jag till personal ansvarig sen lämnade jag för jag ville testa nått nytt
Hur ofta kommer du vara inne? måndag: 11:00-01:00
Tisdag: 12:00- 00:00
Onsdag: 11:00-01:30
Torsdag: 10:00-23:00
Fredag: 11:00-02:00
Lördag: när jag vaknar- tills jag blir för trött
Söndag: när jag vaknar- tills jag blir för trött
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja självkart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Linus
Vad heter du på discord? Limpan#9044
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år snart
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att statsa fullt ut på detta jobbet och då menar jag att jag kommer att sluta åka runt för att bara "lalla" runt, jag kommer att få till en bra social rp vid pizzerian och anställa ganska mycket folk så att alla kan få sin mat snabbt och lätt. Jag kommer att bredda ut menyn så att menyn passar alla, vegetarianer, muslimer mm.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat inom service branschen innan så jag vet hur man ska ta hand om både sina kunder och anställda. Jag har varit mekonomen chef samt falkchef, högt uppsatt på polismyndigheten. jag har innan varit anställd på GSP och då kom jag till personal ansvarig sen lämnade jag för jag ville testa nått nytt
Hur ofta kommer du vara inne? måndag: 11:00-01:00
Tisdag: 12:00- 00:00
Onsdag: 11:00-01:30
Torsdag: 10:00-23:00
Fredag: 11:00-02:00
Lördag: när jag vaknar- tills jag blir för trött
Söndag: när jag vaknar- tills jag blir för trött
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja självkart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja