Ej Antagen Limpan12 | Chef-jobb ansökan [Marja-Lisas] [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limpan12

Helper
Helper
Meddelanden
154
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? marja lisa

Vad heter du IRL? Linus

Vad heter du på discord? limpan.12

Hur gammal är du? 18

Hur länge har du spelat på Unive? 2,5 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att utveckla jobbet genom att få igång detta företaget med fler anställda och bättre teamwork. Marja lisas är de väldigt mycket klagomål på nu för tiden och där är mestadels för att det inte finns någon aktivitet där och de tänker jag göra en ändring på. Enligt mig så är vägen till ett bra företag anställda, man måste ta han om sina anställda, för mig e de viktigt att alla känner sig trygga och mår bra på sin arbetsplats de kan handla om allt mellan löner till att ha medarbetar samtal lite då och då

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på marja lisas innan för ett tag sedan sen så jobbar jag en del med bilar irl så jag e ganska kunnig om hur man ska få sålt en bil och hur man ska prata med kunder för att få en affär igenom. Sedan funkar de ju såklart inte bara att få sålt en bil ujtan man måste ju göra jobbet bra, man ska ju liksom inte bara lura på någon en bil utan kunden ska samtidigt känna sig nöjd över köpet och inte lurad.

Hur ofta kommer du vara inne? måndag: 11:00-01:00
Tisdag: 12:00- 00:00
Onsdag: 11:00-22:30
Torsdag: 10:00-01:00
Fredag: 11:00-03:00
Lördag: när jag vaknar- tills jag blir för trött
Söndag: när jag vaknar- tills jag blir för trött

Sedan kan detta variera lite sedan när sommaren e slut då jag jobbar, men kan lova att är aktiv minst 3-4 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka