Nekad Limpan12 | Ban Överklagan [MrSwimSwam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limpan12

Helper
Helper
Meddelanden
154
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881650660/

Ditt Hex-ID: steam:110000136eb37e4

Vad är din discord tagg? Limpan.12

Vem var det som bannade dig? MrSwimSwam

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett regelbrott genom att ta ut pengar från mekonomen som jag hade fått tillstånd av chefen för som ett lån som jag skulle betala av genom månaden för att jag hade dåligt med pengar samt lön

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i support och dom överlaggde mitt fall och valde att banna mig, jag förstår dom med hur dom tänkte men skulle vilja få en chans till att visa att jag inte kommer göra om de och att jag kommer att följa reglerna som är uppsatta för servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va en helt korrekt ban man skulle ändå vilja få en chans att visa att jag kan följa regler samt att jag kan rpa som en god spelare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg mina tidigare banns då de va länge sedan men de har jag rätt ut med 320

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att kolla med staffs om de är okej eller inte innan jag gjorde regel brottet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att dubbelkolla reglerna och kolla med staffs innan jag gör nått jag är osäker på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka