Accepterad Limpan12 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limpan12

Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881650660/

Ditt Hex-ID: steam:110000136eb37e4

Vad är din discord tagg? Limpan.12

Vem var det som bannade dig? MrSwimSwam

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen banna mig för att jag plockade ut pengar ifrån mekonomens kassa, vilket räknas som korruption. Det staffen gjorde var helt rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. MrSwimSwam skrev till mig ingame och bad mig hoppa support omgående, jag gjorde då som han sa och hoppade dit omgående. Vi pratar om vad som har hänt och om hur vi ska göra för att jag ska lära mig min läxa, vi snckar i kanske 10-15 minuter om vad som ska ske och hur jag i framtiden ska bete mig för att få en sån fin rp samt bra relation med staffsen så man slipper detta tråkiga samtal. Dom väljer då att banna mig efter att vi har bannat klart och jag klandrar inte dom på något sätt för de som jag gjorde var ett grovt regelbrott som är väldigt uppenbart.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban var helt korrekt och är medveten och har lärt mig av mitt misstag. Det jag gjorde räknas som korruption och om man begår detta regelbrott ska man få åtgärder. Det var otrolig jävla dumt av mig rent ut sagt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för ett grafikmod som jag hade nerladdat som jag fick utav en kompis som sa att de skulle hjälpa mig med grafiken så jag inte skulle ramla genom marken hela tiden .
Det som detta grafikmodet då gjorde var att när jag skjuter/blir skjuten så kommer de konfetti från huvudet, jag tog genast bort grafikmoddet samt fick en ban för de som jag blev unbannad för efter ett par dagar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sköta mig mycket bättre genom att inte plocka ut pengar ifrån kassan. Nästa gång jag behöver pengar kommer jag göra allting legit och det var brutalt onödigt att plocka ut pengarna ifrån kassan. Så jag skulle säga att det jag hade kunnat göra bättre till nästa gång är att rpa mig till pengarna eller nu vad det är, och skärpa till mig och hålla mig till reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det inte lönar sig att begå regelbrott för att få tillgångar i Unive. Till nästa gång ska jag skärpa mig och inte begå regelbrott och istället rpa sig till saker man vill ha ingame. Jag ångrar detta brutalt och vill jättegärna ha en chans till inne på Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstår jag till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka