Inaktuell Limpan12 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limpan12

Helper
Helper
Meddelanden
154
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? Limpan.12

Ange ditt födelsedatum 4 April 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka var för att jag vill att alla icke medlemmar ska söka in till sitt medlemskap och få en bra och ärlig chans på servern istället för att bara lalla runt utan att kunna göra rolig rp och inte söka till nått jobb eller till krim. Så mitt mål är att göra så att unive får nya trogna medlemmar som tar rp seriöst och vill ha kul när man spelar. För att de blir inte kul för någon av parterna om vi har så mycket icke medlamar inne som inte gör något annat än att bara lalla på servern. Sedan kommer jag även ta mycket av min fritid till att hålla på med medlemskaps ansökningar, finns säker många som säger så men hoppas ni kan ge mig en chans att visa vad jag går för

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja att ta in just mig för att jag är inte partisk jag lyssnar på alla vare sig de är 320 eller en icke medlem. Sen är jag villig att ge folk andra chanser, om man har gjort bort sig en gång för något litet regelbrott så skulle jag kolla över hur allvarligt det var och sedan utgå ett beslut därifrån.
Kommer att lägga ner mycket av min tid för att göra er stolta med min roll som medlemskaps ansvarig!!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta alla människor med respekt, om de e så att någon skulle komma in kaxig eller något liknande så av egen erfarenhet ska man fortfarande vara lugn och sansad för då brukar situationen oftast lugna ner sig själv. Så som man bemöter andra blir man ofta bemött själv.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? När man är medlem på unive är man en del av unive familjen. Man visar respekt både ingame och ooc, man följer dom reglerna som vi har satt upp på servern för att alla ska få en så trevlig samt rolig spelupplevelse som möjligt. Något av de viktigaste som jag tycker att att man visar hög potens med respekt till våra Staffs, eftersom att dom e ju ändå här för att hjälpa till.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom krav jag tycker att en medlem skall ha är att följa reglarna så gott de går jag förstår att man inte alltid vill rpa när man har krockat mitt ute i ingenstans där de inte finns nått folk man de är en helt annan sak om man skulle göra de inne i staden.
Sen tycker jag att medlemmar alltid ska visa respekt till högre uppsatt folk oavsett o de ska vara ett eget ansvar att se till att man visar respekt till alla inte bara till staffs eller liknande för att fjäska

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner mig framför allt ansvarig för dom medlemmarna som jag väljer att ta in eftersom att om dom skulle gå in på servern precis när dom klarat muntliga och börjar lalla kommer man att känna misslyckande och att man har svikit servern med att slappa in just den personen. Så de e viktigt för mig att se till så att personen är "begåvad" dvs att inte ha för mycket banns t.ex

Hur ser din aktivitetet ut? Jo men mina tider ser ut på ett ungefär Måndag: 17:00-00:00 Tisdag: 17:00- 01:00 Onsdag: 16:00-01:00 Torsdag: 17:00-00:00 Fredag: 17:00-02:00 Lördag: 14:00- 02:30 Söndag: 15:00- 01:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nix

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka