Nekad Limpan0909 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limpan0909

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/corelondon22bil/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Linus#9310

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär växte up med sin Mamma och Pappa i ett litet hus på grovestreet. och han är 21 år gammal, och han älskar sin familj och vänner men brukar inte gråta för han är tuff som fan. och han har ett stort intresse för motorer, han gillar att meka i bilar och skotrar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har en bra kunskap om rp och har spelat länge utan wl och tror att det kan bli mycket roligare med wL. och för att kunna göra bra scenarion i tillexempel jobb eller i något annat så kan man inte göra allt om man inte har medlemskap

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? tycket att servern har bra scripts och bra server och comunity och bra staff team och en allmänt rolig server att spela på

Hur hittade du Unive? min polare visade den för länge sedan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få fram så roliga scenarion för både mig och andra och att jag kan skapa rolig rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att skaffa vänner och jobba som mekaniker.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara drift servers annars.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka