Accepterad limpan05 | Medlem ansökning [NoCap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

limpan05

Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? vet inte om jag har nån länk men jag heter ditt maha

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? limpa09#3942

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktärs egenskaper kommer att vara att han är bra på att fixa bilar och köra dem. Jag tänker mig mer en racer fast jobbar på mekonomen eller autoexperten. Han kommer vara väldigt bra på att köra bil kanske en av dem bästa i staden. Han kommer med kunna fixa bilar väldigt snabbt och bra. Min karaktär är från Irak och heter Ali Abdi. Som sagt min karaktär älskar att köra bil och jobba med dem. Min karaktär har haft en dålig uppväxt. Han har behövt jobba med bilar när han var 11 år gammal eftersom hans pappa ägde en bil firma. Han var där och tvättade bilarna och hjälpte till. Vid 14 års åldern så började Adam missbruka droger och blir beroende. Han börjar då sno saker och försöker få pengar väldigt snabbt för att köpa droger. Vid 16 års åldern börjar han med sitt första personrån och rånar en person. Han tjänar pengar på det och väljer att fortsätta tills han fyllt 20 år gammal. När han är 20 år gammal så har han slutat missbruka droger och försöker hålla

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan då tillföra mycket bättre RP eftersom jag är en bra Rpare. Jag kommer bidra till att serven blir roligare och seriösare. Om jag väljer att joina en server och lägga min tid på den så kommer jag vara 100 % seriös med min RP. Jag spelar inte en server eftersom jag ska gå och lalla runt jag gör det eftersom att jag gillar seriös RP. Jag har lagt märket till att dem flesta serverna har inte seriös rp alls och att denna är den ända seriösa rpn på min nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är att rp på själva staden är väldigt rolig. Man känner ju sig som om det vore på riktigt. Det är en bra start för ungdomar som mig att lära sig om riktiga livet. Jag är 14 år och på Unive lär man ju sig mycket om hur man blir en vuxen. Det är det som är roligt med staden.

Hur hittade du Unive? Min kompis bad mig joina Unive genom discord. Han sa att det var en väldigt bra server och jag håller helt klart med honom.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har satt ett mål och det är att jobba med bilar. Jag tänker mig auto experten eller mekonomen. Vid fritiden köra bil och race bli bara bättre. Jag har med ett annat mål och det är att försöka få ut så bra rp från folk och mig. Jag kommer då alltid hålla en bra och roliga rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål i Unive är att göra själva serven mycket bättre. Bättre rp roligare Rp mer verklighet på rpn. Jag kommer alltid gå efter reglerna och aldrig bryta dem. Om jag var staff så skulle perfekta rollspelandet skulle vara noll tolerans mot något lallande eller något sånt. Inga varningar eftersom i slutet kommer det endast vara dem seriösa kvar där alla som inte ens rpar är borta. Seriös rp är vad det ska vara och om jag ägde en server skulle det endast finns seriös rp. Bättre med 100 seriösa rpare än 600 oseriösa rpare som förstör en server.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive för tillfället

Tillbaka