Nekad limpan05 | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

limpan05

Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? vet inte om jag har nån länk men jag heter ditt maha

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? limpa09#3942

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Faruk som är 20 år gammal, han är född i ett lite ghetto område i Irak. Han hade en svår uppväxt och dålig kontakt med sin familj, hans mamma och hans äldsta syskon flydde för 7 år sen och hans pappa var ute i fältet och krigade för en terroristgrupp. En dag kom hans morbror från Sverige och tog med Ahmed till Sverige för att han ska få ett bra liv i Sverige. Fast det blev inte som planerat för att han blev indragen med fel grabbar och det ledde till missbruk och vapenhandel, de hamnade i många konflikter med poliser och andra gäng. Han har varit erfaren om många kidnappningar, rån i små butiker och m.m. Hans mål i denna stan är att hans gäng ska bli störst i stan. En negativ sak om Ahmed är att han måste tänka först sen prata och en positiv är att han tvekar inte att slå en kille som kaxar t.ex.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill bidra med mycket bra RP och bidra med bra scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? har några kompisar som spelar här så jag testade och så tyckte att de va en väldigt bra server och jag tycker alla är väldigt snälla och en generellt bra server

Hur hittade du Unive? genom några kompisar som rekomenderade det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli bättre och lära mig om det

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att utväckla min karaktär och helst bli en mekaniker

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka