Nekad limpan05 | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

limpan05

Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? vet inte om jag har nån länk men jag heter ditt maha

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? limpa09#3942

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär har alltid gillat att vara med fordon och att fixa dom. Han har haft det svårt hemma. Hans föräldrar misskötte honom och slog honom ibland. Han hade en yngre broder och dom höll alltid ihop med varandra. Dom kunde inte lämna varandra för då kunde dom bli påkomna av deras föräldrar och kunde bli misshandlade för ingenting. Åtminstone min karaktär för han var alltid den som stod upp och gjorde motstånd. men när dom var tillsammans så blev dom aldrig slagna för min karaktärs yngre bror var alltid uppskattad av föräldrarna för han lyssnade alltid på vad dom sa. Men en dag så fick hans yngre bror nog han orkade inte med mer. Så han hängde sig i garaget bredvid bilen. Han sa:

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Min karaktärs intressen: Att köra bilar, att få arbeta med bilarna och att få trimma dom. Han gillar när det går fort men det ska också vara säkert på vägarna. Min karaktär tycker också om att inspirera människor med saker och att hjälpa dom.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? har några kompisar som spelar här så jag testade och så tyckte att de va en väldigt bra server och jag tycker alla är väldigt snälla och en generellt bra server

Hur hittade du Unive? genom några kompisar som rekomenderade det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag blev intresserad för att man kunde ha riktiga regler i ett spel och att man kunde ha car meet när man ville. Men när jag fick höra att man kunde köra bilar som också finns i verkligheten så föll jag för det och jag började spela flera timmar per dag. Men inte bara det jag vill bli något inom vården och det finns i Unive så det hade varit nice ifall man kunde bli mekaniker och jobba med just bilar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag blev inspirerad av polare som hade hittat en svensk server på FiveM och dom sa att den var riktigt nice och att man kunde gör nästan vad man än ville , och senare kollade jag upp vad det var för server och efter ett tag började ag spela flera timmar per dag för jag tyckte det var så rolig att Spela på Unive rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive för tillfället

Tillbaka