Accepterad limpan0404 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

limpan0404

Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? liamonstick

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: hugo olsson 26år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig trevlig o skön individ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär föddes på Kristianstad lasarett 1997, det var där han fick sin dialekt hugo bodde med sin syster, mamma och pappa. Han är det yngre barnet. När hugo var 4 år blev han sjuk i astma och allergi mot bland annat hundar och katter. hugos pappa fick jobb i Göteborg när hugo var 13, ett välbetalt jobb till skillnad från föräldrarnas andra jobb, vilket ledde till att familjen flyttade till Pixbo, en förort till Göteborg. Han började skolan där och träffade nya vänner och trivdes där. Tiden gick och det var gymnasiet där han läste ekonomi och valde juridik, vilket ledde till att han läste lite juridik. Han hade verkligen svårt att hitta möjligheter att studera, vilket resulterade i att han fick ett E i sin andra. För det tredje kom han lite mer igår och hittade nya studiesätt och lyckades faktiskt få bättre betyg. Han fyllde 18 år i julas och fick gå på barer där han lärde sig om droger, insåg att han kunde tjäna mycket pengar och även gillade känslan av att röka. Men det hindrade inte hugo från att slutf

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer kunna bira till mycket bra rp för båda personerna i tex ett scenario . med min unika karaktär så kommer de bli många roliga och glada stunder för båda mig och personerna i servern hoppas jag

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska kunna spela på bådas sida i ett scenario, att man ska inte bara gå på att man själv ska vinna scenariot . så därför ska man inte försöka vinna själv annars är de inte ett bra rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja fearrp o sånt, lärde mig att följa varje regel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fearrp copbait o sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en glad person som kan rp bra o är väldigt duktig på att lösa olika scenarion

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka