Nekad limpan0404 | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

limpan0404

Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? liamonstick

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: hugo olsson 26år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig trevlig o skön individ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär föddes på Kristianstad lasarett 1997, det var där han fick sin dialekt hugo bodde med sin syster, mamma och pappa. Han är det yngre barnet. När hugo var 4 år blev han sjuk i astma och allergi mot bland annat hundar och katter. hugos pappa fick jobb i Göteborg när hugo var 13, ett välbetalt jobb till skillnad från föräldrarnas andra jobb, vilket ledde till att familjen flyttade till Pixbo, en förort till Göteborg. Han började skolan där och träffade nya vänner och trivdes där. Tiden gick och det var gymnasiet där han läste ekonomi och valde juridik, vilket ledde till att han läste lite juridik. Han hade verkligen svårt att hitta möjligheter att studera, vilket resulterade i att han fick ett E i sin andra. För det tredje kom han lite mer igår och hittade nya studiesätt och lyckades faktiskt få bättre betyg. Han fyllde 18 år i julas och fick gå på barer där han lärde sig om droger, insåg att han kunde tjäna mycket pengar och även gillade känslan av att röka. Men det hindrade inte hugo från att slutföra skolan. Han har inte riktigt sysslat med droger än, bara rökt 5-6 gånger. hugo undrade verkligen om det var ett klokt val att ta en väg han inte lätt kunde ta sig ur. Samtidigt kom han i mål och allt var i E-B klass, det var just hans styrka. hugo var nöjd med sin undervisning och planerade att söka sitt första "riktiga jobb" på Donken, där han arbetade flitigt i två år. hugo hade redan lite mer tid än han var i skolan, vilket gav honom tid att gå till gymmet. Studier gick bra under två år som bodde hemma, men efter de två åren kände han att han ville ha en egen lägenhet, hugo var nu 20 år gammal. Samtidigt som han flyttade hemifrån bytte han jobb och började jobba på ica. Han började spara mer och mer pengar till mat, så han äter mindre. hugo tycker att detta är bra eftersom han kommer att fortsätta sin träning och det kommer hjälpa honom att gå ner ännu mindre i vikt. Detta ledde till att hon fick diagnosen anorexi, en mycket hemsk diagnos. Detta ledde så småningom till att hon blev inlagd på sjukhus och fick den hjälp hon behövde. Tiden gick och hugo blev bättre, han var 24 år och han planerade att lämna Göteborg, lämna allt bra, allt dåligt. Det var augusti 2021 och han lämnade Göteborg för en främmande stad..

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer kunna bidra till mycket bra rp för båda personerna i tex ett scenario . med min unika karaktär så kommer de bli många roliga och glada stunder för båda mig och personerna i servern hoppas jag

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska kunna spela på bådas sida i ett scenario, att man ska inte bara gå på att man själv ska vinna scenariot . så därför ska man inte försöka vinna själv annars är de inte ett bra rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja fearrp o sånt, lärde mig att följa varje regel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fearrp copbait o sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en glad person som kan rp bra o är väldigt duktig på att lösa olika scenarion
 
Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Måste vänta 14 dagar efter en ban för att ansöka.

Du får ansöka igen om 2024-12-25. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top