Accepterad limpan | Ban överklagan [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

limpan

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198850370031/

Ditt Hex-ID: 1100001350de9ef (Hex)

Vad är din discord tagg? limpan0525#3352

Vem var det som bannade dig? secretm

Hur lång tid var din ban? 50 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft för han var snabb och ganska arg.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hoppade in i en bil men jag sa till han direkt sorry jag ska hoppa ut så fort som möjligt men direkt jag sa det så blev jag bannad .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var påväg till motellet från guldvask för att parkera min bil. och sedan hämta ut en annan men bilen kom lixom inte in rätt i garage så jag skulle hoppa in igen och ja sätta in den men då råka min gubbe springa till den andra bilen som var åt höger om mig så när den sprang så sa jag till grabben förlåt ska hoppa ut men såfort jag sa det så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja tycker det för han var för snabb för att höra vad jag skulle säga. det gick liksom 3 sekunder så var jag borta. Jag tycker han skulle chillat lite och fattat vad som har hänt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. den gången så höll min kompis på att dryga mot folk. så vi satt ju i samma bil men dom trodde det var jag som drygade. men efter ha pratat med staff så blev jag unbanad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej jag tycker inte det. jag sa direkt jag fatta jag sprang mot deras bil men han var för snabb. Jag tycket det var lite dryck eftersom jag älskar denna server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej det ända jag känner är att han borde fråga om grejer innan man tar det för givet att man ska göra sånt där. Hoppas det här löser sig för denna servern är skit bra. känner att jag vill sköta det här och inte sabba något tack för du läst detta.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka