Accepterad Limp4nzz | Medlem ansökning [Dawgs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Limp4nzz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198447696538/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Limp4nzz#1976

Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jack Smith och är född 1996. Jack är en trevlig person som gillar att vara med kompisar men han gillar att meka med bilar. Jack är född i USA men när han var två år så blev Jacks pappa dömd för mord och då flyttade Jacks mamma och han till Sverige och fick ett jobb som läkare. När Jack fyllde 18 så fick han pengar av sin mamma till att ta körkort men när Jack fyllde 21 så dog hans mamma och Jack hoppas på att kunna ansöka till ett jobb så att han kan betala hyran till lägenheten och köpa mat. Jack har redan börjat ta teoriprovet till körkortet för att han ska ha mycket tid till att plugga till det fysiska provet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag håller en bra rp nivå och jag är trevlig. Jag tycker att det är viktigt att när man gör ett scenario så ska man inte bara spela för att man själv ska vinna ett scenario utan man ska tänka på motparten och göra scenariot roligt för dom också vilket jag är bra på att göra så att alla gillar scenarion som jag är med i. Jag ska bli medlem för att jag vet vad som man ska göra i ett scenario och inte utan jag håller alltid bra rp nivå. Jag vill också vara medlem för att jag vill kunna ha tillgång till allt ingame som att kunna skriva i Twitter mm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög,bra och rolig rp nivå och göra roliga scenarion för alla. Jag kommer att kunna skapa unika,roliga och intresanta scenarion som alla som är med i kommer ha kul i och jag kan bidra med att när jag är med i scenarion så blir det roligt för alla och jag är en väldig aktiv spelare och jag har en bra rp nivå. Jag tycker att det är viktigt med social rp och det är något som jag kommer kunna bidra med till servern. Jag kommer att kunna bidra med långdragna roliga scenarion till spelarna på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innerbär att istället bara för att spela föra att man själv ska vinna scenariot och gör det tråkigt för alla andra så gör man så att alla tycker att scenariot är roligt och t.ex inte använder sig av powergaming för att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? Genom en vän

Tillbaka