Accepterad Limp4nzz | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limp4nzz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198447696538/

Ditt Hex-ID: 11000011d0d9a9a

Vad är din discord tagg? Limp4nzz#1976

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att anledningen är dc ban.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att när Philip skickar ut saker i chatten och taggar alla så reagerar folk med lalliga saker på meddelandena och det är inte bra men så kollar jag inte på vad folk reagerar med utan jag trycker bara i allt och det borde jag såklart inte ha gjort och jag ångrar det väldigt mycket

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne och rpa som vanligt på unive men så skickar philip ut i ooc chatten att folk har masker på sig på t.ex piren vilket man inte ska ha som jag aldrig har, och sedan lite efter det så skickar Philip ut det i dc chatten så reagerar folk med lalliga saker vilket inte är bra för att man ska ta det Philip skriver på allvar vilket jag gör men så reagerar folk med lalliga saker och jag kollar inte på vad folk reagerar med utan jag bara trycker i allt vilket jag inte borde och jag ångrar det jätte mycket för jag älskar verkligen unive och vill fortsätta köra på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va inte en felaktig för att jag gjorde fel som reagerade men sånt men det var inte jag som tryckte i först om ni förstår vad jag menar utan jag tryckte bara i alla reaktioner som fanns på meddelandet vilket jag inte borde ha gjort och jag ångrar mig jätte mycket för jag gillar verkligen att köra på unive och jag brinner för servern och vill fortsätta köra på den och det var extremt fel och dumt av mig att trycka på alla reaktioner och det kommer jag aldrig att göra om-

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg alla men den senaste var för ett par månader sen och det var för dålig rp nivå under fängelse fritagning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att reagera med allt som folk har reagerat med så skulle jag bara reagerat med unive loggan,tumme upp mm med andra ord sånt som inte är lalligt för att servern ska ju vara seriös och inte lallig och jag ångrar det jätte mycket att jag reagerade med det som andra hade reagerat med. Jag kommer aldrig att göra om det någonsin igen men jag tar servern seriöst och läser meddelandena men jag skulle verkligen inte ha tryckt i allt som andra hade reagerat med. Om jag kunde spola tillbaka i tiden så skulle jag 100% gjort det och aldrig reagerat med det för det är fel och väldigt dum av mig och jag kommer aldrig att göra om det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte trycka på lalliga saker som folk har reagerat med utan bara reagera med icke lalliga saker så som unive loggan mm. Jag älskar verkligen unive och vill bara spela på servern och skapa roliga scenarion med andra spelare på servern så som jag vet att jag kan göra men inte trycka på lalliga saker som folk har reagerat med. Jag skulle bara vilja ha en till chans på servern att visa vad jag kan och att jag inte blir bannad. Jag var nöjd med mig själv för att det var länge sedan jag blev bannad och jag har tagit tag i min rp och utvecklat den mycket men det som jag gjorde för fel var ju att trycka på reaktionerna som andra hade reagerat med och det ångrar jag jätte mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 110%

Framöver tycker jag du ska ta det vi staffs skickar ut på allvar, du borde veta bättre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka