Nekad Limmpajken69 | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limmpajken69

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Limmpajken69

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tim sjölund han är 22 år gammal. Han bor just nu i en villa på unive. Han föddes I Umeå och flyttade till Unive när han var 18 år. Han är 178cm lång, väger 67kg och är normalbygd. Han svart hår som går lite över öronen. Han har en lite oval huvudform och blåa ögon. Han har ett stort ärr ungefär vid midjan och han klär sig lite ghetto.Han är det ända barnet i sin familj och de flästa andra har gåt bort förutom hans mamma som ligger inne på sjukuset och är svårt sjuk i cancer. Han har ett stort intresse av bilar och hans dröm är att äga en Mercedes.Han är inte religös alls men han var kristen när han var mindre. Han är snäll mot dem han känner men kan agera utåt om nån inte beter sig rätt. Han är bra på att prata med folk samt lystna på vad dem har att säga. Själv tycker han att han är en hemsk människa och knappt förtjänar att leva men han hör från andra helatiden att han är super snäll. Han har just nu inte nåt jobb men söker många och är ganska desperat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med jätte bra rp samt roliga scenarion. Jag kommer bidra med kärlek och mycket mer. Jag kommer bidra med att folk kommer skratta och ha roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ha kul och låta den andra spelaren kunna ha lika roligt genom att låta varandra vinna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade genom youtube, TikTok och Instagram

Nekad, utveckla punkterna: Vad kan du bidra med till serverns RP? & Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka