Limmpajken69
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130411309/
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag vart doxxad av en spelare på servern och jag vart sur på han och kallade han för busunge och andra fula ord sen vart jag bannad för "kallar en busunge när han anmäler dig" och det va dumt men samtidigt kan man ju ändå fatta att jag vart sur när killen doxxar en.
Tar du ansvar för det som hände? ja absolut men vart ju sur av en anledning.
Vad har du lärt dig sedan dess? att hålla inne sig grejer och inte bara kasta ut det på nån
Varför ska vi ge dig en till chans? jag va ändå en hyffsad spelare och jag har lärt mig av bannen
Har du bevis som stödjer din överklagan? ja det har jag men kan inte skicka den här så jag skickar den i pm till den som tar detta ärende.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130411309/
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag vart doxxad av en spelare på servern och jag vart sur på han och kallade han för busunge och andra fula ord sen vart jag bannad för "kallar en busunge när han anmäler dig" och det va dumt men samtidigt kan man ju ändå fatta att jag vart sur när killen doxxar en.
Tar du ansvar för det som hände? ja absolut men vart ju sur av en anledning.
Vad har du lärt dig sedan dess? att hålla inne sig grejer och inte bara kasta ut det på nån
Varför ska vi ge dig en till chans? jag va ändå en hyffsad spelare och jag har lärt mig av bannen
Har du bevis som stödjer din överklagan? ja det har jag men kan inte skicka den här så jag skickar den i pm till den som tar detta ärende.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja