Accepterad limmet2010 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

limmet2010

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Johansson

Vad är ditt discord namn? lammet010

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2010

Berätta om din karaktär. Abdi Moahmedsson, 30 år, Abdis uppväxt har vart lätt. Han föräldrar har vart rika så han vart ju gode bortförskämnd i sin uppväxt. Han bodde i staden VELO från 0-15år och sen till 15-30 på LEGACY. Sen så tycket hans föräldrar att han var tvungen att börja investera själv och kunna ta hand om sig själv. Så dem skicka ut han ur hemmet och gav han biljetter för att börja bo i staden UNIVE. Abdi gillar mycket att lyssna på musik och träna. Han har mycket stort intresse i vapen och bilar också. Under hans uppväxt så hängde han mycket med folk som inte gjorde så bra saker därför har han så bra intresse i vapen. Nu när han bor på Unive så försöker han att tjäna mycket pengar genom att börja som byggare sen att försöka bygga sig upp i jobb livet och bli så stor som möjligt så han får mycket pengar. Han har många bra och dåliga egenskaper. Som t.ex. några bra egenskaper är att han är pålitlig, rolig, snäll, trovärdig, smart. Men det finns också lite sämre saker som t.ex att han blir lätt arg, svårt att sitta stiil, vara tyst. Han har en riktig bra kompis som heter ragnar som han träffade dagen han kom till den fina staden unive. Hans planer efter att ha slutat jobba som byggare är att börja jobba hos polisen kanske och ha det trevligt och massa sånt. Om han inte klara polisen kommer han nog börja på mekonomen och sen testa igen hos polisen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till ett riktigt avancerat RPeande. Kommer göra det mesta som man kan göra. Kommer göra många bra och roliga scenarios.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man kan förlora för att motparten så få känna att dem vinner ett scenario och har kul. Ett exempel på ett scenario är ett bankrån, säg att du är rånaren och kan acceptera att förlora scenariot bara för att polisen (motparten) ska få vinna scenariot och få känna att det är roligt att rpa. Alla vet ju att vinna scenarion är det roligaste men ibland så tycker jag själv att man kan bjuda på sig själv och förlora ett scenario för motpartens skull.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. RDM dödar folk utan anledning. VDM använder fordon som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Har till exempel spelat på Velo och Legacy

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag brukar spela FIVEM ofta så jag kommer kunna vara ofta inne på servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka