Nekad limitless | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

limitless

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199217863952/

Vad är ditt namn i verkligheten? bursijon

Vad är ditt discord namn? limitless#8579

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär heter limitless och är född 2000-12-02 och föddes i Sverige limitless fick aldrig se sina riktiga föräldrar då han blev adopterad när han var ett spädbarn av en rik och maktfull familj på grund av att hans föräldrar hade inte pengar eller mat för att kunna försörja ett barn så dom valde att adoptera bort honom i hopp om att han skulle få ett bättre liv någon annan stans. Familjen som adopterade honom sökte efter sitt första barn då dom inte hade något barn eftersom mannen var steril. Dom tog med limitless hem till USA och limitless blev äldre men en dag när limitless skulle gå till skolan stod ghetto grabbarna och väntade på honom. När limitless skulle gå förbi dom så tog dom tag i honom och hotade honom med en fickkniv. Dom sa att dom ville ha pistoler och vapen av limitless rika föräldrar. Limitless sa att han inte förstog vad dom menade och visste inte om detta skulle kunna ske. När limitless kom hem så konfronterade limitless sina föräldrar med om dom var kriminella och vart dom fick alla pengar ifrån. Hans föräldrar sa att dom fick pengarna från en maffia dom var delaktiga i. limitless blev väldigt arg och frågade varför dom aldrig hade berättat detta för honom förut. Hans föräldrar sa att dom som hotade honom var med i ett gatugäng som dom hade krig med och att limitless skulle behöva gå med i maffian och hjälpa dom för hans egen säkerhet. Precis när hans föräldrar skulle ge honom en pistol så slog någon upp dörren och medlemmar från gatugängen stormade in genom dörren. limitless sprang allt vad han hade och sköt mot dom samtidigt. När limitless kom till ett fönster så slog han sönder det och hoppade ut. Limitless sprang till hamnen där hans föräldrars båt låg så han startade upp den och åkte från USA till Sverige där han dumpade båten på en strand. Nu har han kommit till en ny stad med nya möjligheter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska få bli medlem här då jag är väldigt mogen har jag fått höra från många håll. Jag har spelat Fivem riktigt länge och klarar av i stort sett alla scenarion och är bra på att prata inom alla jobb. Jag har RPat inom alla jobb till och med. Polis, Kriminell, Gäng Boss, Polisdirektör, Mekonom osv. Jag har en mogen och seriös RP-nivå. Jag kommer medföra med gott exempel mot dom som kanske är nya på Rollspel, och framföra med roliga scenarion. Mitt mål med dom scenarion jag antingen är med i eller har skapat är inte alltid att vinna. Bara alla som involveras i scenariot har roligt och tycker att det är skit kul, så spelar det inte någon som helst roll om jag förlorar det eller vinner det. Tack vare att jag har RP:at inom alla jobb så har jag ju såklart fått med mig mycket erfarenheter osv. Erfarenheter man får inom ett visst jobb kan man använda sig av i andra jobb. Detta kan vara till exempel nya ord man har lärt sig, nya tankesätt inom arbetsvärlden. Och mycket annat. Men det är så jag menar. Man utvecklar sin RP ju mer man RP;ar och kan ta efter jobben man har varit inom. En väldigt positiv sak som jag har i min RP är att jag alltid har Social RP. Social RP tycker jag är väldigt viktig. Sedan en annan sak, det är att jag alltid gillar att dröja ut på olika scenarion för att få dom så verklighetstrogna som möjligt. Nu tar jag ett exempel från den kriminella sida. Vi säger att mitt gängs rival kidnappar en gängmedlem. Många kanske tänker att dom ska göra en driveby bara för det. Att göra en driveby tycker jag betyder att man inte har någon fantasi eller är kreativ överhuvudtaget. Gör man en driveby så avslutar man det scenariot direkt. Då kan man hellre göra något annat mot gänget som får det att bli en "kedjereaktion" som gör så att scenariot kan fortsätta i flera timmar och kanske till och med dagar eller veckor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill låsa upp Social RP hos alla. Att t.ex. när man ska ta ett ID kort inte bara går dit trycker på E och går därifrån. Istället så kan man tillkalla en polis som kan hjälpa dig att hämta och skriva på lite papper och sedan kanske ta ett kort på dig och sedan skriva ut ditt ID kort. Det utvecklar RP nivån så extremt mycket. Om man hade kunnat göra såhär på alla jobb så hade RP nivån varit riktigt hög. Många vill kanske bara att scenariot ska gå snabbt och enkelt. Men om RP:n ska kunna behållas hög så får man ha tålamod och fördröja scenariot lite så att det blir “utvecklat”. Detta är vad jag främst vill bidra med till Unive!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska hålla hög rp nivå och att det är viktigare ha kul i ett scenario en att vinna scenariot

Hur hittade du Unive? jag hittade den genom mest upvotade server i min region så jag ville kolla.

Tillbaka