Accepterad limitless | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

limitless

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217863952/

Ditt Hex-ID: 11000014af56d10

Vad är din discord tagg? JackT#8579

Vem var det som bannade dig? SAN

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Säger till en annan spelare kommer få Flygbiljett

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För man får tydligen inte använda de vilket jag icke visste

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En solo kille hade varit inne i vårt hus, vi har lite beef med andra och jag valde att säga att han inte får vara här så han inte råka illa ut och att jag inte vill att han får smällen för han är där så sa jag att de finn potential att man kan få en flygbiljett för de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Fråga man andra Staff så säger dom att flygbiljett är inget dåligt enligt dom, men sen fråga man SAN så tycker han att de inte tillåtet vilket jag inte visste. jag har tidigare frågat Staff om man får använda de och jag ´har fått ett JA som svar på de, med tanke på att man kan inte säga de bättre

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tidigare ban var för jag och en polare fightades i ett hus som lite lall, men enligt denna Staff så är de lallande.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja de tror jag, man kan alltid göra bättre, Hade då varit att säga till han att han får lämna stället direkt och inte gett han en förklaring vad konsekvenserna är.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte använda flygbiljett

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka