Nekad limitless | Ban överklagan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

limitless

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217863952/

Ditt Hex-ID: 11000014af56d10

Vad är din discord tagg? JackT#8579

Vem var det som bannade dig? Flinhc

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft, pistol på allmän plats

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tydligen får man inte ha pistol Hölster

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. åker till trygghansa skall göra en bilaffär, blir bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag har tidigare frågat om denna hölstren och dom på supp har då sagt att de skall vara lugnt att ha den dessvärre var min ev tom, men just under denna situationen så har denna hölster buggat ur och jag kunde icke se den vilket jag tror att flinhc kunde se den, för jag har vid flera tillfällen försökt ta bort hölstren men kan inte för den kommer tillbaka, skägget på min karaktär och hölster har jag icke kunnat ta bort vid fler försök, när jag kunnat ta bort den så har de varit att den kommer tillbaka senare då. jag visste heller inte att man icke får ha den vilket jag nu vet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. hade då sagt att man kan få en flygbiljett till en invånare i staden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag kunnat göra annorlunda? Det tror jag inte för jag har varit inne i support och sagt ang denna hölstren att den buggar dom skulle kolla på de sa dom, sen har jag eventuellt blivit tillsagt att de ok att gå runt me den. så nej jag vet inte om jag kunnat göra något annorlunda då. Nu kan jag göra något annorlunda, är att försöka ta bort den så den icke kommer tillbaka. Hade då någon sagt till mig att de olagligt att gör runt med den på allmänna platser och jag forsatta göra och inte gjort någon annorlunda så hade jag förstått att de fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. att man inte får gå runt men en tom\fylld hölster på allmäna platser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka