Accepterad Limim08 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limim08

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199527823700/

Ditt Hex-ID: 11000015d6f0954

Vad är din discord tagg? Limim08

Vem var det som bannade dig? Det var IndianTec som placerade mig

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-14 085916.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? När jag var bannad var jag inte kapabel till rp eftersom jag inte förstod hor strikta regler det är men nu när jag har läst på ordentligt så kommer jag göra bättre ifrån mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var inget speciellt som hände enligt mig eller vad jag kommer ihåg iallafall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som jag inte var kapabel till att rpa och inte mogen nog vilket jag är nu då jag mognat till.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har jag inte vad jag kommer ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läst på reglerna lite bättre vilket jag har gjort nu och vara mer mognare och ta rpn mer seriöst än vad jag gjorde när jag blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska vara mer mogen och ta mer ansvar för min rp och tänka på att den inte blir dålig eller orealistisk eller lallig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka