Accepterad Limez | Medlem ansökning [Spear1.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limez

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? limez2

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Jorge och är 20 år gammal och kommer från Stockholm (ursprungligen från Colombia) och jag har haft en tuff barndom både i skolan och hemma då jag förlorade min pappa, detta gjorde så att jag började med olagliga saker. Jag hade inget hus eller jobb så jag sov hos mina vänner. Jag har velat ändra på mig men det har varit svårt, så det sista jag kunde tänka på var att flytta till en annan stad och börja på nytt. Jag har velat ändra på mig men det har varit svårt, så det sista jag kunde tänka på var att flytta till en annan stad och börja på nytt, när jag kom till den nya staden fick jag ett jobb på en lokal mekanikerfirma som jag tjänade rätt bra på då jag inte hade någon som kunde hjälpa mig, det vart svårt att ta sig någonstans. Jag bestämde mig för att gå till en bar för att skaffa vänner, hittade en person som jag kunde sova hos men slutade med att jag blev utskickad från huset. Jag levde ett tufft liv det första året tills jag träffade en som kunde hjälpa mig. Han fick mig att sluta "busa" runt och röka och sånt. Jag bestämde mig för att ta hans råd och fortsätta kämpa då han skulle bort i ett år. Allt gick bra tills en dag då en kompis från min gamla stad kom utan att jag visste något. Han hade letat efter mig och när vi träffades behövde han hjälp med några saker. så jag bestämde mig för att hjälpa han. Det jag inte visste var att detta skulle förstöra 1 års tufft mål att sluta med allt då det han behövde hjälp med vara att råna en bank. Vi träffade några andra av hans polare och begav oss mot banken och sen dess har jag inte kunnat vända på mitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra social rp samt bra rp överlag, jag kan bidra med rolig och positiv rp som kan uppskattas av många. Jag kan också bidra med roliga och unika scenarion för andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska göra saker bara för att vinna och försöka göra så att den andra parten också har en chans att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM - Random Deathmatch, att döda någon utan anledning/scenario. VDM - Vehicle Deathmatch, att använda ett fordon för att döda någon utan anledning/scenario. Powergaming - att tex köra in i en vägg i 200kmh och sedan köra iväg och låtsas som ingenting.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har nästan 900 timmar på fivem och har kört på många andra servrar innan denna.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Steamnamn: Limez/limebot72 nästan samma som discord.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka