Accepterad Limetap | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamsnya

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/8yg7i9hdfygu8hsdfuyhibsihyubf/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liam06#7410

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Jag kommer från en förort utanför stan där jag växte upp med min mamma. När jag var 7 år gammal dog min farsa Patrick i ett gängkrig. Jag och min mamma växte upp fattig själva. När jag skulle börja högstadiet träffade jag äldre folk som var kriminella och kände Patrick alltså min farsa. Jag blev dom äldre målis och lärde mig sälja droger så småningom. Dom gav mig en pistol och gav mig en chans att tjäna pengar. Vid den åldern tyckte jag att det lät som en dröm då min mamma och jag behövde pengarna. Jag blev äldre och gjorde grövre ting. En dag när jag träffade jag en grabb som berättade allt om mordet på min far. Han berättade om hur mitt gäng som jag jobbar med hade dödat min far för han sågs som ett hot. detta gav mig en stor frustration och jag såg svart! Jag tog med mig min uzi och gjorde en drive by vid en uteservering på ett torg där jag träffade 2 av mitt gäng som hade varit involverad i mordet på min farsa. Där efter var jag tvungen att fly staden p.g.a. andra gäng medlemmar och polis. Jag flydde till unive city för att skapa ett nytt gäng.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat/rollspelet några veckor och har bra koll på alla regler och gillar att göra roliga scenarion. Jag är mogen och kan mycket inom rollspel och har erfarenhet. Jag lär folk som inte kan eller bryter mot regler. Jag har tålamod och använder mg ej av glitcher eller annat för att vinna scenarion eller annat. Jag tar mina straff och är trevlig mot tjänstemän och folk som jobar åt t.ex meko, auto, vianor, falk osv. Jag försöker göra det bästa och har roligt när jag spelar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna fortsätta spela som kriminell och ha tillgång till instagram, blocket och twitter som finns i discord. Jag vill fortsätta hänga med kompisar och kunna sitta i stör ej när vi rånar butiker eller liknande. Jag tycker att unive är den bästa roleplay servern i sverige och har många vänner som spelar som jag vill fortsätta spela med i framtiden.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en vän för nån vecka sedan och spelat unive sen dess. Innan testade jag nån annan server men förstod mig inte på allt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mitt roll/karaktär skådespel. Att ha roligt med vänner. Jag gillar gta 5 och rollspel gör det bara roligare. Jag gillar att leva mig in i en karaktär liknande riktiga livet. Att alla skådespelar/RP:ar är väldigt roligt och vill fortsätta göra minnen i denna stad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar endast unive.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top