Nekad Limetap | Chef-jobb ansökanIVianorI [Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamsnya

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? Liamsnya#9858

Hur gammal är du? 16 år.

Hur länge har du spelat på Unive? över 1000 timmar snart 2 år.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag är väldigt duktig på att prata och är social, aktiv och är påläst. Jag kommer förbättra samarbeten. Anställa seriösa personer och ge göra ett belöningssystem för den som arbetar hårt. Jag kommer vara sträng mot dom jag anställt och hålla raka linjer(inget ska tummas på). Jag kommer inte vara rädd att anställa nytt folk men om jag ser att personen är oseriös blir det varning och andra gånger kick. Korrupption är det som förstör stora företag och jag kommer ta det på högsta allvar. Jag kommer hålla möten varje gång något ändrats och där går jag igen viktiga punkter samt lyssnar på dom anställda för att skapa bättre arbetsvillkor. säkerhet för dom som jobbar och befinner sig i vianor är väldigt viktigt och därför kommer vi skapa sammarbete med securitas. Det kommer även rapporteras om någon har väldigt dålig rp.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit provanställd, anställd, erfaren (ca 3 veckor) sedan personalansvarig. Jag tog en paus från rollspel men har kommit tillbacka nu och är igång och förstår alla ändringar och skillnader. Jag har även varit gängboss, kriminell, jobbat på autoexperten, mekonomen och marja-lisas.

Hur ofta kommer du vara inne? Ca 40 timmar i veckan. Kommer vara aktiv på discored nästan hela tiden och dom timmarna jag är ingame kommer jag arbeta hårt för vianors framgång!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart, jag har 2 vägar att gå. Chef på vianor och göra vianor bra igen. Eller går jag med i gäng med vänner.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Såklart inte.

Har du läst våra Regler? Ja, ett flertal gånger.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka