Nekad Limetap | Chef-jobb ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamsnya

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? Liamsnya#9858

Hur gammal är du? 15 år

Hur många timmar har du på Fivem? 11 timmar på denna och 315 timmar på mina föra steam

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag känner att jag har vad som krävs för att styra arbete och bussniess. Jag gillar att leda folk och göra succe och vill därför vara chef är falck. Jag vet vilka som är vettiga att anställa, är mogen och håller koll så alla gör sitt bästa. Jag kan ta kritik och förvandla det till kunskap. Jag vill båda kunna jobba och fixa fina kollegor och få alla i staden samt vårt företag att ha roligt. Jag är väldigt aktiv och kan därför ofta vara kontaktbar om något behövs.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på mekonomen, autoexperten och vianor och varit del chef på auto experten när do jobbade med att laga bilar vilket liknar Falck väldigt mycket. Jag vet hur jag tar mig till platser, sätter fakturor och lagar bilar med bra rp.

Berskiv din karaktär? Jag var en unge från Göteborg som levde i trollhetan tills jag blev 17 år. Jag levde dåligt och min far dog i misären. Min mor var fattig och jag har alltid varit taggad att tjäna pengar för att jag och min mor ska ha det bra och flytta till hus osv. Jag är ödmjuk men är också envis när folk gör fel. Jag har bra matematik kunskaper men gick inte till skolan så har ingen vidare utbildning. När jag var 17 år i ungefär september flyttade jag själv till unive då morsan ej hade råd att ha mig hemma. Konkurrensen är hård och jag har haft internet vänner i unive sen 2019 som jag är taggad att träffa. Roberto/jag är väldigt impulsiv och gillar adrenalin. Köper alltid triss när jag får lön från a-kassan och måste ta lån från vänner resten av månaden. Folk säger att Roberto måste skaffa en budget. Jag har på senast börjat meka i min gamla saab 93 so jag fick av morfar i 18 år present och byggt upp ett intresse för bilar och meka. Kompisar ringer alltid mig när deras bil strular.

Hur ofta kommer du vara inne? Under helger/lov kanske 8-10 timmar ibland mer och på vardagar mellan 14:00 till 17:00 och sen 19:00 till 22:00 och andra dagar mellan 14:00 till 22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självfallet. Jag gillar att spela på denna server men vill nu testa en ny rp och bli chef. Om jag inte blir chef kör jag på som innan och försöker igen när en ny chans finns.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Jajaja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka