Nekad Limetap | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liamsnya

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/8yg7i9hdfygu8hsdfuyhibsihyubf/

Ditt Hex-ID: 1100001440dd169

Vad är din discord tagg? liamsnya#9858

Vem var det som bannade dig? 4ANDREAS

Hur lång tid var din ban? permaban

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ban pga discored ban

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag så dum jag var då valde att tagga @admin.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag valde att skriva @admin och skriva en fråga då jag ej tänkte på konsekvenserna och även glömde vilket jobb dom gör och att dom har inte tid eller lust för onödiga taggs på discord. Jag raderade fråga och taggen sekunden efter eftersom jag kom på att det är mot reglerna att tagga staffs och ville be om ursäkt. Någon hann se min tagg och skrev därför ut mitt namn och där valde Staff att banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig att banna mig då det är mot reglerna att tagga en staff men jag vill be om ursäkt till alla som jobbade som admin under den tiden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har råkat prata ooc när jag började spela. Jag har även råka powergame då jag hoppade från gta till five m roleplay på 1 dag och förstod mig på roleplay efter några timmar. Alla mina bans har varit lärorika och jag har utvecklat mitt rollspel efter varje dag. Dom senaste veckorna jag spelade var det riktigt roligt och jag saknar dessa tider på unive och multistaden och jag önskar att jag aldrig varit så dum och taggat admin för en fråga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat gå support eller skrivit pm till den eller dom staff jag ville snacka med. Jag har tänkt på detta i över 1 månad och har läst reglerna flertal gånger i min karriär för att förhindra att bli bannad i framtiden någonsin.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Definitivt jag har lärt mig en bra läxa att aldrig tagga någon i staff teamet och även hur tråkigt det är att inte kunna ta del av unives Community. Jag var en väldigt aktiv spelare och hoppas på att kunna fortsätta vara det när denna banöverklagan läs.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka