Nekad Limetap | Ban överklagan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamsnya

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/cool123myguy/

Ditt Hex-ID: 11000014975d9e9

Vad är din discord tagg? Liamsnya#9858

Vem var det som bannade dig? Douflas

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall och dålig rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag slog ner en securitas grabb som grep min nära vän som jag även haft beef mot tigare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade beef med abdi (securitas grabben) och jag såg han på piren. Grabben är ortevlig och kaxar och har tidigare gripit mig så jag puttar han 1 gång. Han griper mig ger mig böter men då blir mina nära vän arg och kommer fram till han, förhindrar hans arbete och hjälper mig. När han har släppt mig går abdi för min nära vän och tazer han för att sedan handfängsla och gripa honom. Jag säger släpp din jäkel men såklart vill ha inte släppa. Jag slår till han och då borde han realistiskt sett tappa greppet från min nära vän då han även var själv för tillfället. Han fail rp och fortsätter hålla i han fast han ligger ner så jag ger han en spark och säger "släpp taget om min vän för fan". Han släpper min vän och därför blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det är realistiskt att slå ner en tjänsteman speciellt abdi som är själv och jag har tidigare bråk med just han som person ingame. Jag hade inte gjort detta mot en polis eller en securitas som var oskyldig men ja det är okej att ge en tjänsteman en box eller spark i detta läge men jag fattar att det ser ut som att jag är en lallare. Så jag förstår från eran perspektiv och sånt men flertal kriminella har problem med abdi och en känd kriminell har tidigare bankat abdi med basebollträ så att jag slog han 2-3 gånger är en liten grej.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har senast blivit bannad för powergaming pga jag körde in i en annan bil och inte rollspelade på skadorna som borde medförts med krocken. Jag körde därifrån och detta var såklart fel vilket jag har lärt mig och jag har nu alltid rp:at på skador direkt jag krockar eller blir skadad med både röst, animationer och /sme. Jag lär mig alltid av mina misstag och mina banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sparka han, liksom om han gör fel att fortsätta hålla i han fast han ligger ner då får han ta konsekvenserna för det valet och jag borde inte ha gett han dendär sparken även fast han överlevde och var i bra skick ser det dåligt ut. Jag känner dock personer irl som slagits mycket med vakter och det är en grej jag tycker själv man borde bli dömd för inte bannad. tråkigt att bli bannad mitt i ett pågående scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer inte fortsätta hålla på mot abdi för det är onödigt och jag kan glömma det för det kommer endast sluta i problem. Jag har lärt mig att prata ut situationen och att jag inte borde slå ner en securitas för han griper min vän utan skäl. Det borde jag ta via en konversation.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka