Limetap | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamsnya

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Sundgren

Vad heter du på discord? Liam06#7410

Ange ditt födelsedatum 29 Juli 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 15:00 till 22:00
Tisdag: 15:00 till 17:00 / 19:15 till 22:00
Onsdag: 14:00 till 18:45 / 20:00 till 22:00
Torsdag: 14:00 till 17:00 / 19:15 till 22:00
Fredag: 14:00 till 16:30 / 18:00 till 00:00
Lördag 10:00 till 14:00 / 15:30 till 00:00
Söndag 10:00 till 15:15 / 19:00 till 22:00

Berätta om dig själv Jag är en grabb från Norrland som går i skolan med mycket fritid. Jag gillar att träna och spela med vänner och själv. Jag spelar endast FiveM och då spelar jag bara Unive server. Jag har några kompisar från irl som spelar unive. Jag gjorde en gängansökan och startade ett gäng där jag lätt dom seriösare vännerna gå med och har utvecklat min RP väldigt mycket. Jag har en hel del tid att besvara frågor och hjälpa folk på denna server. Jag har erfareenheter från att spela och kan ett antal kommandon och regler inom support som mina kompisar som varit support berättat om. Jag är seriös och mogen och vill utveckla unive server.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag hade tagit hand om "trollare" genom att varna, berätta eller banna beroende på vilken regel dom bryter mot och vilken skala. Folk som rollspelar seriöst hade jag hjälpt och förklarat mitt bästa för att dom ska känna sig nöjd med serverns support och servern i helhet.

Hur länge har du spelat på Unive? 285 timmar har jag på FiveM och mesta dels är på unive. Har testat någon annan server men ej gillat dem.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Att dom som rollspelar seriöst ska kunna spela och kunna ha roligt känns viktigt och roligt att kunna hjälpa till med. Att hjälpa folk då andra Staffs är upptagen. Att hålla koll på medborgarna och se utveckling på unive. Jag vil se unive utvecklas och hålla den bästa kvalitén på rollspel i Sverige. Folk ska känna sig trygga att alla följer regler och dom ska kunna ställa frågor och få svar på ett trevligt sätt utan att vänta 1 timme. Jag har mycket tid över som jag bara sitter i bien och tänker som jag hade kunnat hjälpa folk på. Jag är fortfarande barn och har all tid i världen och mognaden för att vara en Staff.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Då jag har mycket tid och kan reglerna väldigt bra så kan jag hjälpa folk förstå och ha en rolig tid när dom spelar. Att folk får svar på frågor och hjälp med saker som dom inte kan göra själv. Att dom har någon att kommunicera med om deras frustrationer när dom spelat eller liknande kommer jag hjälpa dom med. Jag hoppas att jag kan hjälpa till att göra unive till en väldigt bra server där folk följer regler och har roligt. Om folk ska förstöra kommer jag att ta hand om dom beroende på vad dom gjort osv för att medborgarna inte ska tänka på att ta det i egna händer.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har många gånger varit i support och snackat med vänner som varit support och vad det innebär men har aldrig själv varit support (lär mig fort oftast).

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /Noclip då man går genom väggar och golv.
/revive ID då man återupplivar någon
/spec för att Spectre någon
/goto id för att gå till en person
/setjob för att ge någon Job roll.
/dv för att ta bort närmaste fordonet.
/tpm där du teleportera till där du sätter marker på mappen.
/kick ID om du ska kicka någon. (skriva förklaring)
/sqlban id för att banna någon. (tid och förklaring). /svban är ju endast 30 min.
/sqlbanoffline för att banna någon som är offline.
/sqlunabn för att unban någon som är bannad.

Kanske glömt någon som ja kan och kommer även lära mig eftersom.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag har jobbat som erfaren på några jobb och är snabb på att lära mig kommandon och meny och kan mycket om discord. Jag har ägt och äger discord servrer so jag fixat och lär mig på och kan dom flesta ingame toggles på cs go och fiveM. Sitter framför datorn 24/7 så lär mig skriva väldigt snabbt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar endast unive och har gjort det senaste veckorna. Tycker det är den bästa rollplay servern i sverige om jag ska vara ärlig.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har inga diagnoser eller liknande. Jag är en ganska lugn men inte blyg 15 åring som kan ta kritik bra och utvecklas på det. Jag hoppas verkligen jag kan hjälpa unive server och gör den så bra som möjligt för alla! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka