Accepterad Limetap | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamsnya

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Ditt discordnamn: Liamsnya#9858

Ange ditt födelsedatum 29 Juli 2006

Varför ska just du bli staff? Jag är en mogen 16 årig grabb med mycket erfarenheter inom rp på unive. Jag har spelat på unive sedan början av 2021 och blev medlem 2021, 6 mars. Jag har rollspelat med väldigt många och varit med om många scenarion där man utvecklas och lär sig mer om rpn. Jag har varit servervakt och har därför lite koll på vad som krävs när man bär på perms. Jag har vänner som varit och är staff som lärt mig mycket om hur de är att vara staff och jag tycker det verkar som ett både roligt och viktigt jobb på unive. Jag är inte rädd att snacka med någon, ta åtgärden, säga vad jag eller andra tycker (inom en gräns) och är väldigt aktiv. Jag känner till väldigt mycket på servern liksom vart grejer sker, vart folk gör regelbrott ofta eller vart det sker allmän dåligt och tråkig rp. Så jag vet därför vart jag kan specca och ta åtgärden för att alla ska ha roligt. Som sagt rp man med varandra och därför ska man rp för andra sidans vinst och bjuda på sig själv men just nu känns det som att folk skiter i det helt. Jag märker att det är långa support köer och folk har inte tid att svara på reports när det är 6-700 pers online samtidigt. Därför vill jag vara en av dom som underlättar och hjälper dom underbara spelarna i unive. Jag ser alltid något bra i alla personer och jag ska försöka lyfta det bästa från alla jag snackat med.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag har skola mellan 8-15 ungefär måndag-fredag. Efter skolan drar jag mig hem och startar datorn och lirar unive 15:30-18:30. Efter det drar jag och tränar eller gymmar 4-5 dagar i veckan och är tillbaka 20:00 och kan spela till ungefär 23:00. Dom dagarna jag inte tränar är det möjligt att jag spelar mer speciellt helger. Jag är iaf väldigt aktiv

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2021 januari men valde att bli medlem 6 mars 2021. Har över 2 tusen timmar. 1300 timmar på detta steam och 800 timmar på mitt förra steam.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har aldrig varit staff på unive utan jag har endast varit servervakt där jag fick kicka eller svbanna folk som förstörde scenarion och sedan skicka in ifall jag ville att nån ska förlänga deras bann. Dock har jag för väldigt länge sedan varit staff på en annan server och lärt mig mycket. här är några kommand jag kan från både vänner och tidigare erfarenheter. /ban (id) (tid) (anledning). /tpm där man teleporteras till sin waypoint. /noclip där man kan flyga onsyligt genom föremål. /dv för att ta bort ett fordon. /ooc för att skriva ooc till alla. /bring (id) för att teleportera den personen till en själv. /goto (id) för att teleporteras till dens id. /revive (id) för att återuppliva någon död. /sc brukar vara för att skriva i staff chat. /spec (id) för att hålla kolla på en person specefikt. /kick (id) (anledning) för att sparkar någon ur servern. /freeze (id) för att frysa någon och /unfreeze (id) för att den personen inte ska vara fryst längre. /skin (id) för att ge någon tillgång att ändra tex kläder. /setjob (id) (job) för ge en person jobb. Sen vet jag också basic grejer som /m. /who, /svbann id anledning (1 timma). /toggleid och /togglename

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo jobba inom alla dessa jobb men då jag har mycket erfarenhet inom kriminell rp hade det varit kul att jobba där. Jag tycker support och vandligt rp också är viktigt och roligt.

+REP det jag tycker är positivt är att du har skärpt din rp sen du blev black listad ganska ordentligt. tycker att du hade passat bra som staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka