Nekad Limetap | Ansökan till Servervakt [Kong]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamsnya

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Liamsnya#9858

Ange ditt födelsedatum 29 Juli 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar typ 7:45, äter frukost går till skolan. Kommer hem 16 på måndag och onsdag och runt 14:30-15 alla andra dagar. Jag kommer hem spelar fram till 17 och åker på träning 4 gånger i veckan. Utanför träna och vara med familjen så spelar jag mest. Jag spelar för tillfället endast unive

Hur länge har du varit medlem på Unive? har spelat sen feburari eller januari 2021 men blev medlem 6 mars 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 19 bans jag svär på allt https://cdn.discordapp.com/attachments/1020708798945579080/1046079144724807750/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dom har i första hand uppgift att kicka och banna lallare som bryter mindre brott så som att slåss, sno bilar, prata ooc osv för att lära dom en lätt läxa. Man har oxå som upggift när man är sv att skicka in ifall personen borde få förlängd bann. Ifall någon gör ett grovt regelbrott och du som sv har bannat han 1 timmar ska du under den tiden skicka in klipp och förklara varför spelaren borde ha mer en 1 timmas bann. Som servervakt kan du även despawna bilar som inte riktigt tillhör någon och står på en olämplig plats. Du ska alltså se till att underlätta för dom högre uppsatta som helper mod eller admins. Man kan även /revive folk som varit med när någon gör terror dåd eller vdmar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit servervakt förut innan jag valde att lämna unives dc. Jag vill bli servervakt därför att jag tycker det är viktigt med en bra rp på servern och jag upplever mycket att folk lallar när man kommer med polis uniformen. Folk slåss med mig och cop baitar för att jävlas och där hade jag kunnat /kick id och anledning för att dom kanske ska lära sig något. Jag är med på många scenarion och känner många i stan och vill därför försäkra att dom kan ha kul utan att någon lallare ska komma och rdm oss eller vdma oss utan anledning och sen bara dra och staff kanske inte har tid att specteta varje scenario och där underlättar det med servervakter som kan håller koll och klippa folks regelbrott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse skulle jag säga är när man kickar eller bannar någon mitt i ett scenario bara för att göra andra parten färre eller att dom inte ska kunna slutföra sitt scenario. Det är även abuse om man /dv en bil som ska användas väldigt snart. Om man tex reviver sina vänner i en skottlossning eller tom sig själv är det korruption och förtjänar blacklist. Så om man använder sina perms för att försvaga andra parten eller gör sin trupp eller gäng starkare är det abuse eller korruption. Man ska istället banna eller kicka personen efter scenariot och man får aldrig revive någon som blivit dödad i ett sceanrio.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top