Nekad Limetap | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamsnya

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam sundgren

Ange ditt födelsedatum 29 Juli 2006

Vad heter du på discord? Liam06#7410

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 15:00 till 22:00
Tisdag: 15:00 till 17:00 / 19:15 till 22:00
Onsdag: 14:00 till 18:45 / 20:00 till 22:00
Torsdag: 14:00 till 17:00 / 19:15 till 22:00
Fredag: 14:00 till 16:30 / 18:00 till 00:00
Lördag 10:00 till 14:00 / 15:30 till 00:00
Söndag 10:00 till 15:15 / 19:00 till 22:00
Lov/studiedagar/röda dagar/hemskola spelar jag unive hela dagen från 10:00 till 00:00

Hur länge har du spelat på Unive? 250 timmar på FiveM och nästan endast spelat unive sen jag började.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer underlätta support genom att banna folk som bryter mot serverns regler som tex VDM, fearrp, sunt förnuft , RDM eller powergaming eller något annat. Jag kommer finnas på platsen som inte alla support hinner kolla på och hålla trollare borta.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag är så trött på trollare och regelbrytare som måste lära sig något genom en kick eller ban. På morgnar brukar support ha jobbat sen och kanske sover. Folk som inte beter sig kan jag då ta hand om tills support kommer.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer kunna bidra till en lugnare och mer följsam rolig server med bra scenarion som är roliga för den som följer reglerna. När folk powergamer eller inte har sunt förnuft och jag ser så kommer jag kunna säga åt han med en kick eller kanske ban för att få hen att tänka om scenariot och förbättra det till nästa gång. Då jag blivit kickad eller banad och får kritik så lyssnar jag och lär mig hur jag ska förbättra mitt rp.

Varför ska just du bli servervakt? För jag spelar ett antal timmar per dag och rollspelar seriöst. Då jag är Gäng boss får jag mycket information och hänger med väldigt mycket på olika scenarion och dom flesta är faktiskt bra men vissa är riktigt unfair och fungerar ej. Jag är mogen och ej partisk i någon situation.

Varför vill du bli servervakt? För att banna folk som inte kan bete sig och VDM eller powergaming mig eller någon annan som man i vanliga fall inte orkar belasta support över men nu kan kicka eller banna en kortare stund.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip är när du flyger runt osynlig genom alla föremål /svban id för att banna /kick id för att kicka någon och /sqlunban för unbanna någon. /revive ID för att återuppleva någon som är död /dv för att delete närmaste bilen "delete vechile" /goto ID för att komma till en specifik person ingame. Alla dessa kanske ej går om man är servervakt men fungerar om man är support

Är du whitelistad på serven? ja nästan sen dag 1

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har blivit bannad för ooc i början och power gaming då jag körde offroad men sportbil. Någon kick för jag råka rdm på missklick. inte blivit bannad över 30 min på senast veckan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej har spelat unive sen jag började och kommer fortsätta.

+rep skulle passa bra som servervakt! Han spelar varje dag och när jag har varit med han så har han alltid försökt hjälpa servern och detta ger han en perfekt chans att hjälp servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka