Accepterad LimePro | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lime.

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
250
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198864396580/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Lime#6835

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus Lindkvist och är 21 år gammal. Hans föräldrar dog när han var liten så han minns dom inte så bra. Han fick en fosterfamilj men flyttat ut nu. Han är för det mesta glad och tycker om bilar. Linus har en BMW M4 som han tycker om väldigt mycket. Linus har köpt många bilar och jobbat på ett sjukhus men det passade inte Linus.
Om någon var illa ute skulle Linus inte tveka att hjälpa till. Han vill bli polis eller jobba med att sälja bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad för att jag är väldigt aktiv 141,3 timmar och kommer spela mycket mer om jag blir whitelist, kommer också bidra med rolig och seriös RP så alla har kul. Jag lyder också alla regler så ingen blir ledsen eller krängt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelist på Unive Roleplay för den är väldigt bra, seriös och rolig RP server. Jag har kört på många RP servrar och älskar RP och den här är klart den bästa. Därför vill jag vara whitelist.

Hur hittade du Unive? Jag spelade på multistaden och när dom bytte till Unive så började jag spela där. Nu är det roligare för det kan vara mer personer inne samtidigt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och bli bättre på det. Jag vill också att andra ska ha kul. Att få nya vänner. Skaffa roliga jobb och köra fordon.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar inte på någon annan server för tillfället. Jag har fullt upp med Unive Roleplay.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka