Inaktuell LimePro | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lime.

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
250
Reaction score
17
Ange ditt födelsedatum: 20 Maj 2008

Vad heter du på discord? Lime#6835

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1111.4 timmar har jag fp fiveM

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara aktiv varje dag mellan dom här tiderna:

På måndagar: Ungefär från 16:00 på eftermidagen till 21:30.
På tisdagar : Ungefär från 16:00 på eftermidagen till 21:30.
På onsdagar: Ungefär från 16:00 på eftermidagen till 21:30.
På torsdagar: Ungefär från 12:00 på till 21:30.
På fredagar: Ungefär från 16:00 på eftermidagen till 01:00
På lördagar: Ungefär från 09:00 på eftermidagen till 00:00
På söndagar: Ungefär från 09:00 på eftermidagen till 21:30.

Så alltså ganska aktiv

Vad heter du? Linus Lindkvist

Hur gammal är du? 21 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, jag är simkunnig och har simmat i tävlingar.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis igen för att jag tycker att det behövs poliser i staden. Jag tycker också att det är viktigt med bra och erfarna poliser i staden. Jag har ju varit komisarie och tagit dom flesta utbildningara tidigare. Jag vill hjälpa folk. Jag var precis sjukvårdare och har erfaren heter inom vård och omsorg.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisyrket är nog att vara snäll, omtänksam och hjälpsam. Jag tycker också att poliser ska vara mogna och vilja hjäpa till. Dom måste också kunna prata med en lugn ton och kunna hantera stressiga sitvationer. Jag tycker ju att poliserna ska veta vad dom gör men det är vell en självklar sak att man ska veta.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet en hel del om yrket och har ju varit polis komisarie tidigare. Jag har tagit dom flesta utbilningarna. Jag har tagit Piketen, MC, kustbevakning, H1 och tagit span utb men klarade inte den. Jag vet det mesta som ni kanske kan förstå. Jag vet ju t.ex hur man förhandlar i alla sitvationer. Jag vet hur man ska bete sig i alla sitvationer. Jag vet hur man använder vapen, tung och lätt vapen.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har varit kriminal komisarie och tagit dom här utbildningarna: Piketen, MC, kustbevakning, H1 och tagit span utb men klarade inte den. Jag var då polis väldigt länge.

Hur är du som person? Jag är en väldigt trevlig person som alltid vill hjälpa till. Jag älskar att vara social och prata med människor. Jag har bil intresse och älskar alla slags flygfordon. Jag är alltså en väldigt god person som är väldigt hjälpsam. Jag skulle aldrig tveka om att hjälpa till.

Är det något vi bör veta om dig? Ja, att jag har varit sjukvårade och polis innan jag ansöker hit för andra gången. Jag kan hantera stress väldigt bra.

Tillbaka