- Meddelanden
- 250
- Reaction score
- 17
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes
Ange ditt födelsedatum 20 Maj 2008
Vad heter du på discord? Lime#6835
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer nog spela varje dag. Mellan tiderna.
Måndag: 15:00 till 21:30.
Tisdag: 15:00 till 21:30.
Onsdag: 14:30 till 21:30.
Torsdag: 15:00 till 21:30.
Fredag: 14:00 till 00:00 eller 23:00.
Lördag: 09:00 till 23:00 eller ibland senare.
Söndag: 09:00 till 21:30.
Lov: 09:00 till 00:00
Hur länge har du spelat på Unive? 250 timmar och och spelar mycket varje dag.
Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle bara sätta mig och spela igen men banna eller kick folk som gör fel.
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja vara servervakt är att det är en superbra rp-server och är att det finns många som är superbra på rp men dom som inte det och gör mycket fel vill jag banna men jag får aldrig klipp på det.
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle bidra med att vara aktivt spelande och banna eller kicka folk som gör fel. Jag hade också spelat varje dag flera timmar om dagen och jag kan alla regler så jag vet vilka man ska banna.
Varför ska just du bli servervakt? För att jag är mycket aktiv och är bra på rp. Jag spelar väldigt mycket så jag ser många som man borde kicka eller banna men jag kan inte utan servervakt och jag får inte klipp så jag kan inte gå support. Jag spelar också väldigt mycket. Därför borde jag bli servervakt.
Varför vill du bli servervakt? För att jag vill göra Unive bättre och få bort folk som förstör rpn vi har här på vår fina server unive.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har goda kunskaper inom komandon jag kan dom här t.ex:
/dv man tar bort fordon
/kick [id] man kickar någon som har gjort fel från servern
/revive [id] revivar någon person i fråga
/freeze du fryser någon så de inte kan röra på sig
/noclip du går in i noclip mode
/announce du skriver ut valfritt meddelande till hela servern
/goto [id] man teleporteras till personen i fråga
/tpm du teleporteras till din marker på kartan
/sqlban [id] anledning du bannar någon från servern
/sqlunban du unbannar folk
/spectate [id] du kollar vad personen gör
/setjob [id] [jobbnamnet] [rank] det är för att ge en person ett jobb.
/sqlbanoffline man bannar folk som inte är inne
Är du whitelistad på serven? ja, det är jag
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja 1: jag hade precis joinat multistaden och fick ean jobbinterjuv som jag men jag fick inte jobbet och sen stod jag vi en motorcykel och en kille kom fram och frågade var jag gjorde då pratade jag ooc av missatag. 2: Jag hade fått jobb på sjukhuset och ser crahade mitt spel och så dum som jag är så säger jag det sen blev jag bannad. 3:250 timmar och och spelar mycket varje dag: Jag och en kille tränade brottning sen blev vi bannade. Nu har jag blivit mycket bättre på rp och inget av dom här eller andra saker kommer jag göra igen.
Spelar du på någon annan server för tillfället? nej, det gör jag inte.
Ange ditt födelsedatum 20 Maj 2008
Vad heter du på discord? Lime#6835
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer nog spela varje dag. Mellan tiderna.
Måndag: 15:00 till 21:30.
Tisdag: 15:00 till 21:30.
Onsdag: 14:30 till 21:30.
Torsdag: 15:00 till 21:30.
Fredag: 14:00 till 00:00 eller 23:00.
Lördag: 09:00 till 23:00 eller ibland senare.
Söndag: 09:00 till 21:30.
Lov: 09:00 till 00:00
Hur länge har du spelat på Unive? 250 timmar och och spelar mycket varje dag.
Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle bara sätta mig och spela igen men banna eller kick folk som gör fel.
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja vara servervakt är att det är en superbra rp-server och är att det finns många som är superbra på rp men dom som inte det och gör mycket fel vill jag banna men jag får aldrig klipp på det.
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle bidra med att vara aktivt spelande och banna eller kicka folk som gör fel. Jag hade också spelat varje dag flera timmar om dagen och jag kan alla regler så jag vet vilka man ska banna.
Varför ska just du bli servervakt? För att jag är mycket aktiv och är bra på rp. Jag spelar väldigt mycket så jag ser många som man borde kicka eller banna men jag kan inte utan servervakt och jag får inte klipp så jag kan inte gå support. Jag spelar också väldigt mycket. Därför borde jag bli servervakt.
Varför vill du bli servervakt? För att jag vill göra Unive bättre och få bort folk som förstör rpn vi har här på vår fina server unive.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har goda kunskaper inom komandon jag kan dom här t.ex:
/dv man tar bort fordon
/kick [id] man kickar någon som har gjort fel från servern
/revive [id] revivar någon person i fråga
/freeze du fryser någon så de inte kan röra på sig
/noclip du går in i noclip mode
/announce du skriver ut valfritt meddelande till hela servern
/goto [id] man teleporteras till personen i fråga
/tpm du teleporteras till din marker på kartan
/sqlban [id] anledning du bannar någon från servern
/sqlunban du unbannar folk
/spectate [id] du kollar vad personen gör
/setjob [id] [jobbnamnet] [rank] det är för att ge en person ett jobb.
/sqlbanoffline man bannar folk som inte är inne
Är du whitelistad på serven? ja, det är jag
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja 1: jag hade precis joinat multistaden och fick ean jobbinterjuv som jag men jag fick inte jobbet och sen stod jag vi en motorcykel och en kille kom fram och frågade var jag gjorde då pratade jag ooc av missatag. 2: Jag hade fått jobb på sjukhuset och ser crahade mitt spel och så dum som jag är så säger jag det sen blev jag bannad. 3:250 timmar och och spelar mycket varje dag: Jag och en kille tränade brottning sen blev vi bannade. Nu har jag blivit mycket bättre på rp och inget av dom här eller andra saker kommer jag göra igen.
Spelar du på någon annan server för tillfället? nej, det gör jag inte.