Nekad Limenn | Medlem ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limenn

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199161546478/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Limenn#1746

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2008

Berätta om din karaktär. han heter Marcus ÅKersson han gillar att meka fordon och bada mycket när de är varmt. han är uppväxt i uppsala med sin mamma och pappa han har haft en bra uppväxt han fick sin första bil när han var 13 och meka och fixa tills han var 18.
han är väldigt intresserad av bilar och sådant. hans mamma är från finland och pappa från sverige. han är alltid trevlig och snäll mot andra han möter på. han är ofta på bilträffar och har kul med andra. han är oftast den som dricker mest på fester.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag ska kunna ha roligare rp själv och med andra och att jag ska kunna välja på olika jobb så man kan göra något.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att de är så mycket bra bilar bra gjort med hela servern kul med många personer. och om jag får ett jobb kanske jag får möta kunder om jag får ett jobb med bilförsäljning ellr meka med bilar.

Hur hittade du Unive? jag tittade på cosmo_bt på twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få ett roligt Rollspel med andra. få ett roligare jobb än reporter. och att skaffa vänner ig. vill helst komma till falck eller meko.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att tjäna ihop till en m4 f82 och att få ett roligt rollspel. jag vill jobba inom fordon. att få vänner ig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nepp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka