Nekad Limenn | Chef-jobb ansökan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limenn

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Emil

Vad heter du på discord? Limenn#1549

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år snart

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla Jobbet Med flertal anställda samt flertal aktiviteter som det är Irl Te.x Efter fester med jobbet samt att jobbet kommer bli Mera aktivt än Någonsin. jag kommer också utveckla all lagnings rp då man kan alltid utveckla mera te.x Kanske för överdrivet men Utbildningar sker på alla jobb och tycker att man borde följa den stilen här också. jag kommer också att utveckla ia den sociala biten ha ooc möten så vi går igenom hur man rpar med /me osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har Mycket erfarenheter inom jobbet då jag har var btr På Meko tidigare samt pa på Falck Tidigare. och nu på senaste har jag varit Med i estra ab och då lagat mkt med bilar samt skickat Fakturer hit och dit. Jag Har ju Stor fördel med vissa som kanske inte ens har erfarenheter då jag kan bossa också mycket på te.x Falck Om jag blir för att jag har varit Vice boss i flertal gäng och boss 4 Gnger. och är väldigt bra på att lära ut mina kunskaper då jag mekar irl så kan det mesta utav delarna där ifrån också som små delar till stora delar. Jobbar just nu också på falck så att jag är redo för jobbet som chef och är bra på att styra upp det.

Hur ofta kommer du vara inne? 5 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Japp

Nekad, vill att du utvecklar hur du kommer att utveckla yrket. Du är välkommen att ansöka igen,
Låser & arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka