Accepterad Limenn | Ban överklagan (Rom1n)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limenn

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199161546478/

Ditt Hex-ID: 1100001479a16ee

Vad är din discord tagg? Limenn#1549

Vem var det som bannade dig? S1monx

Hur lång tid var din ban? 1dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Staffs Valde att banna Mig eftersom att jag Krockade in I Träd osv Jag Orkar inte ha något Tjaffs i support eller i pm så accepterar Bara Läget och Erkänner till att jag Powergamade För inget ide Att gnälla för då får man aldrig Unbann.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag Var ute och åkte Bil skulle hämta några Grabbar vid Grove Street Macken Och Då så Kör vi Iväg Jag Åker och spelar musik Med Mina kompisar sen så Powergamar Jag lite gran och Är lite för trött för att rpa ingen Ursäkt men Har inte sovit på 23 Timmar och var Jävligt Trött.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte En Felaktig Ban Eftersom att jag Powergamade Runt i en Vända och Det kan jag stå För också att jag har Gjort ingen ide att Tjaffsa och tjata för att få unbann i staffs Pms Så att Det var bara onödigt Jag hade en dålig dag alla har en sådan och inte sovit Ett skit Men det står jag för att jag inte sover samt jag kunde inte rpa var för Trött och Känner nu att jag vill komma tillbaka till Unive för att jag har läst allt och Tänkt Igenom Min Ban och då Vill ta mig in på Unive och Rpa igen Och detta fel kommer inte att hända igen Då jag Har Tänkt Igenom Hur jag ska göra osv. För att jag var trött innan det är inget Ni ska lägga er i men jag har tagit kontroll över min sömn och vill spela Imorgon På Unive om jag kan då vi hittar på Roliga scenarion Under dagen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag brukar att lära mig väldigt Mycket Efter mina bans och det är något Som jag tar hensyn Till att göra för att jag är lite sådär På rpn ibland är det bra att jag tänker igenom allt jag gör innan jag är redo att rpa och det är jag nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 1 Vad jag skulle kunnat göra Sovt Så jag orkar Med saker osv
2 Jag Hade kunnat rpat Bättre och inte så skev Rp som jag hade tycker det var dålig Rp utav mig och Bra utav S1monx Att banna Mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja Jag har lärt mig Mycket Efter min ban då jag har Tänkt igenom Den noga och är säker på att Komma tillbaka till Unive igen Idag på kvällen. då jag har Läst alla regler kollat på klipps och Mitt eget och tagit ansvaret att tänkt igenom Ordenktligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka