Inaktuell Limenn | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limenn

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: Limenn#1549

Ange ditt födelsedatum 12 Oktober 2022

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff eftersom att jag vill utveckla unives system och Rp då jag vill hjälpa alla nya och välkomna alla nya till servern. Jag kommer att vilja hjälpa folk med allt till Jobb och Krim då jag har rpat ett bra tag på unive och vill hjälpa alla så folk inte behöver riskera indragna roller eller något för det är det man inte vill ska hända det skulle jag säga är sista utvägen om dem inte skötit sig på 2-3 chanser så blir det hårdare återgärden. och om det händer samma sak om och om igen så tar man också hårdare straff jag kommer att vra aktiv som staff varje dag och ha min tid och specca hjälpa folk i support, Hjälpa folk i rpn Och allt det andra då jag ska börja trappa ner med mitt rpande och istället försöka bli staff för att följa utvecklingen på Unive rp och det vill jag ska fortsätta och jag vill också vara med i utvecklingen i rpn för att få detta community för att det ska kunna bli bättre går alltid att förbättra rpn och communityt. Jag vill fixa så servern blir till det bästa och hjälpa som tusan för att få servern till unives bästa så alla kan ha kul men ändå ha kreativ rp och desutom ha hög rp nivå.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 5-6 timmar per dag.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 År ungefär typ 1400 timmar.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har goda kunskaper eftersom att jag har varit Sv på unive och kan ge lite exempel här under också.
/noclip man går in i noclip
/togglename man ser namn och id
/id man ser id
/spec man får upp en lista med alla spelarna man kan specca
/m (id) man skickar ett medelande till personen.
/svban man ger en timmes ban
/sqlban (id) (tid) (anledning) man ger ut en ban
/sqlunban (hex) man unbannar
/kick (id) man kickar någon och skriver anledning
/ped (id) man ger någon pedmeny
/skin (id) man ger någon skin
/ooc man skickar ut medelande till servern.
/freeze (id) man fryser personen
/unfreeze man slutar frysa personen
/who (id) man kollar roller på en person
/sc man skriver i staffchatten
/sv man skriver i servervakt chatten.
/spec (id) man speccar någon specifik
/goto (id) man går till någon
/dv och radie. man dvar en bil
/revive (id) man återupplivar någon
/giveitem (id) och item namn
/setjob (id) (job) (grade) man ger någon ett job
/addkey man ger sig själv en nyckel Här är lite olika kommandon,

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? yes Jag är beredd på att jobba inom vad som helst men inte så sugen på den kriminella delen genom att godkänna scenario osv det är inte min typ i arbete för servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka