Nekad Limenn | Ansökan till Servervakt [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limenn

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? Limenn#1549

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag Vaknar på helger klockan 12 ish Sitter och gibbar till klockan 02:00 Med pauser
Vardagar så kommer jag hem ifrån skolan och Gibbar till klockan 23:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 och halvt år,

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 28

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakt har som uppgift att hålla koll på platser där inte staffs hinner att specca på för att hjälpa till. Också för att miljön och rpn ska bli bättre på servern så behövs servervakter. Servervakterna måste följa vissa riktlinjer eller vad man ska säga också man får te.x inte använda sina perms till fel behov och det räknas som Sv Abuse och kan leda till ban och andra konsekvenser.
En Servervakt ska inte banna i scenarion och det kallas för Sv Abuse och det förstör ett scenario.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive för att jag känner att jag vill hålla kol på folket lite extra och hjälpa alla som har svårt med rpn att dem lär sig rp bra. Jag känner också att jag vill bli servervakt för att hjälpa till på servern då det inte är alltid tillräckligt med staffs överallt som kan hjälpa till och banna så då måste man ta egna beslut.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse kan klassas som te.x att man Ressar i ett scenario fast man borde varit död.
Att man bannar mitt i scenario eller kickar för ens egen vinst.
Har Stor koll på sv abuse. Hoppas vi ses i en interjuv.

Nekad, Tycker inte du ska bära Servervakts rollen med tanke på att du nydligen fått Redlist på Krim

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka