Accepterad Limenent | Ban överklagan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limenent

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Användarnamn: Limenent

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198337355006/

Vad är din discord tagg? Dr. Dinkelhaufen#0821

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? RDM

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gick in i en gränd och såg en person som stod helt Still /AFK/ iallafall jag gick ditt och sa att det var ett rån och att han skulle ge mig hans saker till mig. Men personen svarade inte så jag tänkte att jag skulle döda honom för att få hans saker, Men tydligen skulle jag tydligen ha skrivit /report och vänta på att folk ska komma,,,,...

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja jag har blivit bannad för att jag körde för snabbt i centrum.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta lite längre efter att jag frågade om han var där och på så sätt kanske han hade kommit ditt efter ett litet tag. Men tyckte att det verkade rimligt då men förstår att det var fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig att inte gå fram till någon Afk och råna dem utan bara skriva report, och få personen bannad för afk och FailRp. Jag kommer inte göra om mitt misstag och tycker att jag borde få bli unbannad för att jag tyckte att det var fel av mig men tyckte att jag hade mina skäl att göra som jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka