Nekad Limenent | Ban överklagan {Kjellee}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limenent

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Användarnamn: Limenent

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198337355006/

Vad är din discord tagg? Dr. Dinkelhaufen#0821

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? RDM

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gick in i en gränd och såg en person som stod helt Still /AFK/ iallafall jag gick ditt och sa att det var ett rån och att han skulle ge mig hans saker till mig. Men personen svarade inte så jag tänkte att jag skulle döda honom för att få hans saker, Men tydligen skulle jag tydligen ha skrivit /report och vänta på att folk ska komma,,,,...

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Jag har blivit bannad en dag för att jag råkade köra för fort i centrum.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tyckte att det verkade rimligt då men om jag hade ändrat något så hade jag väll stått där i en timme och vänta på att personen ska ha hämtat sin glas i 30 min ....

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag tycker att jag har lärt mig väldigt mycket under detta senario och kommer inte göra om samma sak, Jag förstår att jag gjorde fel.
Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Vad har maktkåta staffs med din överklagan att göra, och det är det du lärt dig av att du gjort fel i ett scenario? Gör om en överklagan med bättre attityd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka