Nekad Lime4lif3 | Chef-jobb ansökan [Mowgli[]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lime4lif3

Medlem
Servervakt
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Malmkvist

Vad heter du IRL? Oliwer

Vad heter du på discord? ! Lime#1200

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? typ 2 år med pauser då jag har byt dator och kört andra spel mellan åt

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet igenom att va trevlig med kunderna och söka vänskap med kollegorna så dem känner sig välkomna och så dom tycker att det blir en roligare jobb plats. Och jag kommer även ge mina kollegor lite kritik vad dom kan göra bättre och sånt för att utveckla deras rp inom detta yrket som sagt. Jag kommer även vara distrikt med dom reglerna vi kommer ha så att ingen missförstår mig eller andra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ju då från mina tider mycket erfarenheter tex jag har ju varit chef inom deta yrket på denna servern när det hette inquisitor så jag kan ju menyerna och sådant. Jag har även varit personal ansvarig inom deta yrket flera gånger.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag har ju sommar lov snart och nu har jag inte så mycket i skolan så jag kommer vara väldigt aktiv så det blir väl några timmar om dan antar jag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja så klart jag vill ju inte förlora min rp för att jag inte blir chef på ett yrke.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det finns tyvärr ingen annan server som intresserar mig.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka